Félévzárási pánik Book Tag - 1. rész

Sziasztok! :)

   Érkezem a Félévzárási pánik Book Tag első felvonásával:
   Nézzétek:


 1. A legjobb idei olvasmányod:
   Nekem idén eddig legjobban a Véres hozomány című gótikus fantasy tetszett. Imádtam és egy nap alatt olvastam el.



2. A legjobb folytatás, amit idén olvastál:
   Idén olvastam a teljes Sabrina trilógiát és a második rész szintén nagyon tetszett, méltó folytatása volt a Boszorkányszezonnak.


3. Friss megjelenés, amit nem olvastál még, de szeretnél:
   Ilyen túl sok van ,,sajnos", nagyon elmaradtam az új könyveim olvasásával. Gyűlnek itt a polcon, de nem haladok velük. Egy darabot mégis megnevezek, ez pedig az Isteni riválisok.


4. Legjobban várt friss megjelenés az év második felére:
   Egyértelmű és nem is kérdés. Vad vidék. Áhhhhh, de várom. 


5. Legnagyobb csalódás:
   Varázslókalauz ​önvédelmi sütéshez. Sokkal jobbat vártam.


6. Legnagyobb meglepetés:
   A hollóvarázs az egyik nagy kedvencem lett, pedig nem gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz. ;)


7. Kedvenc új szerző:
   Pontosan ezért lett az új kedvencem Luanne G. Smith. 

Megjegyzések