Sorozatok amiket végleg elengedek?

 Sziasztok! :)

   Egyszer volt már a blogon egy úgymond hasonló bejegyzés, nézzétek csak: NAGYON népszerű könyvek/könyves sorozatok, amiket NAGYON NEM szerettem...:(

   Most pedig olyan könyveket mutatok, amik sorozatok első/második részei - lesz egy kis átfedés is - én mégis úgy gondoltam, hogy végleg elengedem őket, mert egyszerűen már nem érdekelnek sajnos és kín kivárni a folytatások megjelenését, főleg úgy, hogy vannak bennük bizonytalanságok és elkaszálási lehetőségek is.

   Íme a lista:

1. Scarlett St. Clair - A ​romlás érintése és ezzel együtt az egész Hades és Persephone sorozat
   Azért is ezt tettem az első helyre, mert ezt sajnálom a legjobban. 
   Az első részt nagyon szerettem, nagyon tetszett és sokáig vártam is a folytatást, de aztán valami megfordult bennem és rájöttem, hogy nekem viszonylag kerek-lezárt lett az első rész a maga rejtélyeivel is, így hát nem fogom folytatni, elengedem. :(


2. Kerri Maniscalco - Elátkozottak királysága és ezzel együtt az egész Gonoszok királysága trilógia
   Igazából már az első rész is nehezen kötött le, alig emlékszek rá, ráadásul a magyar megjelenést szerintem képtelenség kivárni, szóval ezt is engedem tovább. :(


3. Kerstin Gier - Ami ​eddig elveszett és az egész Nefelejcs trilógia
   Kerstin Gier írásaival egyébként is úgy vagyok, hogy vagy nagyon tetsznek, lásd például az Időtlen szerelem trilógiát vagy nagyon nem: Fellegszálló.
   Ez a sorozata eddig nem igazán tetszik és Bax karaktere ide vagy oda, szerintem nem fogom folytatni...


+1 Sara Shepard - Hazug csjok társasága
   Tudom, tudom természetesen elkaszálták, de én már sokkal hamarabb, igazából a második kötet után úgy döntöttem, hogy nem fogom folytatni, mert különösebben nem érdekelt, kicsit csalódtam is benne.

Megjegyzések