Az V. Csabai Könyvbörzén jártam

 Sziasztok! :)

   Tegnap az V. Csabai Könyvbörzén jártam, ami egy helyi összefogás eredménye, melynek a Békés Megyei Könyvtár és a körülötte lévő utcák adtak helyszínt.
   Eredetileg csak szétnézni mentem, nem akartam vásárolni, de aztán találtam pár olyan könyvet, aminek végül nem tudtam ellenállni. Természetesen. :)
   14:00 órakor kezdődött az esemény és egészen 18:00 óráig tartott. Én nem voltam végig, de azért nagyon jól éreztem magam, kikapcsolódtam kicsit a gondokból.
   Volt jótékonysági sütivásár, ott hat kis szelet süteményt vásároltam...a kilókra inkább nem mondok semmit.
   Rengeteg szuper árus volt, szuper könyvekkel. Persze akadtak kevésbé jó könyvek is, de a többség minőségi árut kínált.
   Lehetett venni társasjátékokat is.
   A legjobban Erázs placca tetszett, aki az Erázs könyvtára booktube csatornát is vezeti. Ott volt zsákbamacska, ajándék könyvjelzők és ajándék idézetek, valamint a könyvek is feldíszítve voltak megvásárolhatóak, felcímkézve műfajok szerint. Látszott, hogy sokat foglalkoztak a felkészüléssel.
   A négy zsákmányolt kötetből egy ingyen elhozható volt, ez a Bűbájos boszorkák könyv, a másik hármat pedig vásároltam.

   Most pedig íme néhány fénykép:









Megjegyzések