Tipikus macska Book Tag - 1. rész

 Sziasztok! :)

   Úgy döntöttem, hogy én is kitöltöm Borka macskás könyves kérdőívjét.
   Nekem is van két cicám, tudjátok, múltkor írtam is róluk, szóval a dolog szinte már magától értetődő. :)

   A válaszaim pedig:

1. Tárgyak leverése magas helyekről: Egy könyv, ami függővéggel ér véget
   Most olvastam A figyelőket és hát ennél kegyetlenebb véget nem igazán tudok elképzelni...


2. Nyivákolás hajnali háromkor: Egy könyv, ami miatt fennmaradtál éjszaka
   Utoljára ilyen könyv volt, A hollóvarázs. 


3. Elbújni az állatorvosi vizsgálat elől: Egy önroncsoló karakter
   Önhibáján kívül ugyan, de Dr. Parker pontosan ilyen szereplő.


4. A kaki ami kilóg a hátsó felükből: Egy folytatás, ami úgymond kaki volt
   Az idei olvasmányaim közül ilyen folytatást nem tudok írni, de ilyen rossz könyv volt nekem Az ​ellopott álmok cirkusza. 


5. Szőnyegre hányás: Egy könyv árulással
   A Tíz kicsi vendégben van két nagy árulás, amiknek végül halál a vége...

Megjegyzések