Simone St. James könyvek ajánlója

 Sziasztok! :)

   Két olyan könyv ajánlóját hozom, amiket Simone St. James írt és idehaza az Agave Könyvek gondozásában jelentek meg.
   Íme:
1. Simone St. James - Alkony Motel
   Egy olvasónk ajánlotta a könyvtárban és annyira jókat mondott róla, hogy gondoltam megpróbálkozom vele.
   Hű, de jól tettem, mert IMÁDTAM. :)
   A cselekmény két szálon futott, a múltban, 1982-ben és a jelenben 2017-ben. Valami fantasztikus volt követni, hogy a két szál végül hogyan érik össze és kapcsolódik egymáshoz.
   Egy kegyetlen sorozatgyilkos utáni hajszát követhettünk végig, meglepő végkifejlettel és sok-sok szellemmel.
   Szerintem ez egy nagyon jó könyv és az Agave azt válaszolta a kérdésemre, hogy fog majd érkezni az írónő másik könyve. Bármi jön is tőle, én az tuti, hogy el fogom olvasni.
   Kiváló krimi és hátborzongató kísértethistória egyvelege.
   Legtöbbször este olvastam és komolyan féltem. Kellemesen borzongtam, de amikor valami zörgést hallottam a házban, akkor megijedtem és csak úgy szökelltem a villanykapcsolók között. :D
   A szereplők szimpatikusak voltak, szépen ívelt karakterfejlődésen estek át, erős nőket mutatott be, főleg a 80-as években volt ez jelentős, amikor még annyira más volt a helyzet.
   Az igaz, hogy a gyilkos kiléte tulajdonképpen nem volt titok és nem okozott meglepetést, de itt inkább a nyomozáson volt a hangsúly, na meg az Alkony Motelben kísértő szellemeken.
   Az Alkony Motel…mit is írhatnék róla? Ha valóban létezne, akkor a lehető legmesszebb akarnék kerülni tőle, mert annyira nyomasztó és hideglelős egy hely.
   Az eredeti borító jobban tetszik, mert kifejezőbb, de a magyar is nagyon jó, mert szépen passzol a sztorihoz, csak ezt a rózsaszínes árnyalatot nem tudom hova tenni.
   AJÁNLOM, nem is kérdés, hogy kitűnő őszi és Halloween-i olvasmány. ;)


2. Simone St. James - Gyilkos ​út
   Simone St. James neve – hála az Alkony Motelnek – nálam már garancia a kiváló misztikus thrillerre.
   Mint írtam, az Alkony Motellel nálam már bizonyított, így nem is volt kérdés, hogy elolvasom tőle az új megjelenést. :)
   Ez a könyv is nagyon tetszett és habár nem került be a Kedvenceim közé, attól még szuper kikapcsolódást nyújtott.
   Egy igazi őszi, borzongatóan jó thriller volt némi misztikummal megfűszerezve.
   Olvasás közben azt éreztem, hogy egy vérbeli Odaát epizódot nézek, ami a részemről mindenképpen óriási dicséret.
   Kedveltem a karaktereket, April és Eddie kettősét, mert kicsit sem tökéletes szereplők voltak, telis-tele titkokkal, ráadásul egy panzióban szálltak meg, ami hozta az Alkony Motel érzést is.
   Volt itt minden, kísértetjárás, sorozatgyilkosság, szellemek, titkok, hazugságok és az a tipikus amerikai, kisvárosi légkör, ami egyszerre nyomasztó és kivételes.
   Bármikor-bármit elolvasok az írónőtől, remélem nem kell megint éveket várni egy új könyvére?!
   Nagyon ajánlom, nagyon.

Megjegyzések