Kézműves sarok: Scrapbook

Sziasztok! :)

   Ebben a hónapban eddig csak egyetlen egy könyvet olvastam, pedig itthon három új is van talonban, meg persze egy csomó régi. Kivételesen nem olvasási válságban szenvedek, hanem magával ragadott a scrapbooking, aminek még nincsen magyar megfelelője, szóval én most úgy írom le nektek, hogy kreatív album- és emlékkönyv készítés.

   ,, Scrapbooking (...) a neve annak a hobbinak, aminek a célja,  személyes/családi történelem fényképek, levelek, nyomtatott művek, kéziratok, stb formájában való színes, művészies album(ok)ban, ún. scrapbook(ok)ban való megőrzése. (...) Scrapbooking röviden: valaki személyes, vagy családi történetének a vizuális formában való elmesélése, amit magyarul talán emlékkönyvnek is nevezhetnénk."
   Forrás: Wikipédia


    A Bullet Journal mellett ez most a leginkább elterjedt kézműveskedési forma.

   Én magam inkább a kreatív scrapbook technikákat részesítem előnyben és nem emlékmegőrzésre használom a könyveimet, hanem egyéni kompozíciókat találok ki, illetve, ha látok valami gyönyörűséget az interneten, akkor megpróbálok belőle sajátot készíteni.

   Most már egyébként két scrapbook albumom is van itthon.
   Az egyiknek még nem én csináltam a borítóját, hanem vettem, de miután belejöttem a dolgokba - elsajátítottam az alapvető technikákat és persze betelt a fent említett emlékkönyv - készítettem sajátot.

   Megosztom veletek pár ,,mesterművemet".
   Még közel sem vagyok  profi, sokat kell még tanulnom és gyakorolnom, de azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket.





Itt kevertem a scrapbook és a dekupázs technikákat.


Kedvenc hozzávalóim: a szárított növények. 


Leszedem, lepréselem az udvarunk növényeit, virágait, majd felhasználom őket.


Ezt az albumot vettem, nem én csináltam.

Ezt az albumot viszont már én csináltam.

Főszerepben: Frocli, a kutyám

Főszerepben: Cirmák, a cicám


Megjegyzések