Stranger Things Book Tag

Sziasztok! :)

   Pár ismerős ajánlása mellett, valamint a nagy sikerre és érdeklődésre való tekintettel akadtam rá a Stranger Things című sorozatra, ami pár perc leforgása alatt teljes mértékben beszippantott.  :)

   A karakterek, a világ(ok), a 80-as évekbeli hangulat és igazából minden, de tényleg minden, a kedvencemmé vált és hamar a szívemhez nőtt. Jó, persze, a szörnyeket kivéve, mert azok nagyon félelmetesek...

   Gondoltam hozok is gyorsan egy Stranger Things témájú Book Tag-et, amit angolul találtam és a magam szájízére fordítottam le.
   Egyébként nem csak ezt az egyet találtam, szóval fogok még hozni Book Tag-et ilyen témában.

Íme:

1.
Will Byers eltűnése - Az első könyv egy sorozatban, ami tetszett, bár enyhén zavaros volt
   Ide Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei című könyvét választottam.
   Akkor még trilógia volt, most már persze tudjuk, hogy lesznek további folytatásai is, de a lényeg az, hogy imádtam az első részt.
   Mind a mai napig az a kedvencem a sorozatból, mert kellően borzongató és különleges volt, ám akadtak benne bőven tisztázatlan, zavaros dolgok.
   Ha belegondolok, akkor kicsit hasonlított magára a Stranger Things sorozatra is... :)

2.
Tótágas -
Egy olyan könyv, aminek a világában egyáltalán nem akarnál élni
   Ide most Ernest Cline - Ready Player One című könyvének világát írom, méghozzá azért, mert Wade valóságában a Föld már nagyon régóta haldoklik, élhetetlen, aztán ott van a virtuális OASIS világ, de mivel nem vagyok nagy kocka számomra az sem olyan hívogató.

3.
Tizenegy - Egy olyan könyv, ami némileg már megrongálódott, de te még mindig rajongsz érte ( Értsd: Egy könyv, ami nincs túl jó állapotban, de te akkor is szereted.)
   Ide egy régebbi, antikvár példányú Agatha Christie kötet választottam, A Bertram Szállót.
   Barátom, Pisti hozta nekem a Keleti pályaudvarnál lévő antikváriumostól.
   A lapjai nagyon sárgák, a gerince kicsit megtört és a lapok is igen ingatagok, de én azért még szeretem. :)

4.
Mike, Lucas és Dustin - Egy olyan trilógia, amihez mindig visszatérsz, amikor szükséged van egy kis felvidításra
   Mostanában nem igazán szoktam újraolvasni könyveket.
   Régebben igen, mert a Harry Potter köteteket például nagyon sokszor olvastam vagy mondjuk az Alkonyat sagát is.
   Trilógiákból viszont a Jenny Han féle - A fiúknak, akiket valaha szerettem címűt választom és talán egyszer újból el is olvasom.
   Persze előtte még meg kell jelennie magyarul a befejező résznek. :)

5.
A Demogorgon - Könyv, egy rémisztő vadállattal, amivel sose akarnál szembenézni egy sötét sikátorban
   Az a baj, hogy ide túl sok szörnyet tudnék felsorolni, mert rengeteg olyan kötetet olvastam, amiben volt valami félelmetes dolog.
   Főleg, hogy engem nagyon könnyen meg lehet ijeszteni.
   Mégis és megint, a Ransom Riggs regényeiből ismert üreseket írom, mert azok a könyvekben és a vásznon is irtózatosak voltak. Brrrr...
   Kicsit hasonlítanak is a Demogorgonra...Nem igaz?

6.
Dr. Brenner - Könyv, egy olyan gazemberrel aki manipulatív és elkötelezett
   Ugye emlékeztek még az előző bejegyzésemre a Top 5 agyrém karakterekről?
   Az első helyen Mariama Goodwine állt Amanda Stevens - A Sírkertek Királynője sorozatából, akire tökéletesen igazak ezek a jelzők, szóval ide is őt írom.


7.
Nancy Wheeler - Egy könyv, amire nem számítottál, hogy szeretni fogod
   Vörös pöttyös ajándék csomagban kaptam Kelley Armstrong regényét Az Ébredést. Nekromantás - zombis sztori? Na ne!, de azért elvakultan beruháztam az első részre is, mert nem akartam rögtön a második kötettel kezdeni ezt a trilógiát.
   Egyáltalán nem számítottam rá, hogy végül ennyire megszeretem az egész sorozatot.
   Kellemes meglepetés volt. :)

8.
Hawkins, Indiana - Könyv,  olyan témával, ami egy kicsit furcsa
   Ide egy standalone kötetet választottam, ami vallási, bibliai témát dolgoz fel, a Bűnbeesést, igencsak furcsa, disztópikus beütéssel, a végén lévő sokkoló és meglepő csavarral.
   Ez Wm. Paul Young - Éva című regénye.



   Ha nektek is tetszett ez a Book Tag, akkor töltsétek ki nyugodtan, csak jelöljétek meg a forrást.
   Ha eddig még nem tettétek, akkor mindenképpen szavazzatok bizalmat a Stranger Things sorozatnak. :)

Megjegyzések