Júliusi Book Haul és zárás

Sziasztok! :)

   Odakint tombol a hőség és a kánikula, alig lehet megmaradni a szabadban, de szépen-lassan azért eljött az augusztus is.

   A júliusom kimondottan jól telt - lekopogom - kiélveztem minden pillanatát és ez most a blog életében is látszódott, hiszen régen volt már ennyire aktív hónap.

   Boldog voltam mert sok-sok pozitív visszajelzést kaptam tőletek, rengetegen írtatok nekem, főleg a Molyon, de itt is.
   Ezeknek mindig nagyon örülök, engem - többek között - ez éltet, szóval itt is leírom, hogy ha elolvastok egy bejegyzést és netán tetszett vagy ha nem, akkor is, de hagyjatok nyomot magatok után, mert én abból fejlődök és tanulok. :)

   Júliusban összesen 4 darab könyvet vettem.

   Íme a lista:

Shannon Hale - Vakáció Mr. Darcyval (A Molyon vettem 500 Ft-ért)
Ryan Graudin - Az idő gyermeke
Sarwat Chadda - Az ördög csókja
Sarwat Chadda - Éjistennő

Olvasások és értékelések az általam olvasott könyvekről:

Könyvkritika: Shannon Hale - Vakáció ​Mr. Darcyval

Könyvkritika: Ryan Graudin - Az idő gyermeke

Friss excel tábla adatok:

491 könyv


1.425.776 Ft értékben



Egyéb:

Ebben a hónapban kétszer voltam moziban:

Filmajánló: Mamma Mia! - Sose hagyjuk abba

Filmajánló: A Hangya és a Darázs

- Egerben is jártam, ennek alkalmából írtam egy ilyen témájú bejegyzést a blogra:

Pár érdekesség az Egri csillagok történetét követve, avagy Egerben nyaraltam


Ebben a hónapban voltam még:

- Könyvesbolti túrán:

Könyvesbolti túra - Békéscsaba

- A Sword and Crossban:

A Sword and Crossban jártam?

- Valamint, volt új Kézműves sarok bejegyzés és egy recept is:

Kézműves sarok: Scrapbook

A kedvenc tésztás ételem receptje

Látjátok mondtam, hogy jó sok minden történt velem és a bloggal is. Persze a legnépszerűbb bejegyzések is ezek közül kerültek ki végül.

A Top 3 legnépszerűbb bejegyzés a blogon:

1. Könyvesbolti túra - Békéscsaba

2. Kézműves sarok: Scrapbook

3.  Ajánló: Delfin könyvek - Retro Time


Megjegyzések