Kézműves sarok: Újabb scrapbook ötletek

Sziasztok! :)

   Pár nappal ezelőtt már hoztam egy hasonló témájú bejegyzést, amit itt akár el is tudok olvasni, meg is tudtok nézni.

   Időközben sokan írtatok nekem Molyon és e-mailben is, hogy tetszenek a scrapbook kreálmányaim, amit itt is nagyon szépen köszönök. :)
   Mivel elég magas nézettsége volt a bejegyzésnek, gondoltam hozok belőle egy újabb felvonást, amiben a legújabb általam készített scrapbook ötleteket mutatom meg nektek.

   Egy másik kérdésre válaszolva: Én leginkább a minimalista scrapbook technikákat alkalmazom, főleg azért, mert elég drágák az alapanyagok, de főleg a scrapbook papírok.
   Ezért dekor szalvétákat használok háttérnek, mert régen megszállottan gyűjtöttem őket, amit most hasznosítani is tudok.
   Előszeretettel ötvözöm a dekupázs és a scrapbook technikákat is, mert szerintem a kettő igencsak jól megfér egymás mellett.

   Mint ahogyan azt már az előző bejegyzésemben is írtam, szívesen használok díszítőelemeknek általam szedett és préselt virágokat, növényeket is.

   Íme pár kép:



Barátom szülei Velencében nyaraltak, ezt az ötletet onnan vettem


Eger téma 1., mert mi meg ott nyaraltunk :)

Eger téma 2., mert mi meg ott nyaraltunk :) 





Ezt az ötletet (viszonylag) teljes mértékben másoltam, mert megtetszett egy hasonló Pinterest kép

Megjegyzések