Őszi színek az erdőben - 1. rész

Sziasztok! :)

   Ha emlékeztek még, akkor tavaly októberben hoztam két amatőr fotósorozatot is amiben Medgyesegyháza őszi színeit örökítettem meg nektek.

   Most folytatom ezt a hagyományt, bár nem a városról hozok képeket, hanem egy közeli erdőről.

   A minap ugyanis, Pisti és én, kirándulni, túrázni voltunk a bánkúti elágazáshoz közel lévő erdőben.     Anyai nagyszüleim Bánkúton élnek és régebben Nagyapám is óriási természetjáró volt, így ő ajánlotta, hogy ha van kedvünk és időnk, akkor nézzünk ki ide.

   Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy egy ideje már tervezgettem ezt a kirándulást, mert mióta olvastam A kegyetlen herceget és a Mogyoróligetet, egyszerűen kikívánkoztam az erdőbe. :)

   Az előző képeket itt tudjátok megnézni:

Őszi színek Medgyesegyházán (Ahol élek) - 1. rész

Őszi színek Medgyesegyházán (Ahol élek) - 2. rész


   Íme jó pár kép:

Az út mentén


Csalitos


Zöld avar közelében


Egy kidőlt fa


Egy kidőlt fa (2)


Zöld avar közelében (2)


Lehullott falevelek


Csalitos (2)


Az erdő mélyén


Az erdő mélyén (2)


Egykori vadetető


Felfelé


Színkavalkád


Farönkökkel


Az ég felé


Az ég felé (2)

Megjegyzések

  1. Szia!

    Jó kis képeket készítettél. Tetszik hogy mindig raksz ki újdonsagotak a blogodra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Márti! :)

      Örülök, hogy tetszettek a képek. :)
      Néha, amikor nem úgy haladok az olvasással, főleg most, az egyetem miatt, ilyenekkel kompenzálom a késedelmeket. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése