Őszi színek Medgyesegyházán (Ahol élek) - 1. rész

Sziasztok! :)

   Úgy gondoltam, hogy a mai séta közben fogok készíteni fényképeket és megörökítem Medgyesegyháza őszi színeit.
   Csináltam egy csomó fényképet, amiket két vagy három részletben fogok feltölteni a blogomra.
   Elvégre az ősz a kedvenc évszakom. A színek pompásan élénkek, a hangulat kicsit borongós, de mindenképp jó értelemben.

   Medgyesegyháza egyébként egy város, de én még mindig községként, nagyobb faluként tekintek rá.
   Szeretek itt élni, hiszen mióta az eszemet tudom, ez az otthonom. Persze az is igaz, hogy a szomszéd néni általában mindig-mindent hamarabb tud, mint én vagy éppen nincs sok munkalehetőség, de csendes, tiszta, viszonylag nyugodt környék, ahol biztosan boldogságra lelhet bármilyen család... :)

   Első körben a parkot, az Evangélikus templom kertjét és egy ismerősöm udvarát örökítettem meg.
   Nézzétek:

Liget


Színes levelek



Egyenesen át



Lehullott gesztenyék



Templomkert



Ibolya udvara (1)



Ibolya udvara (2)



Falevélszőnyeg (1)



Okkersárga falevelek



Gesztenyés



Csendélet



Fénnyel szemben



Zöld és sárga



Falevélszőnyeg (2)


Bokrok és pad (1)



Egy közeli



Bokrok és pad (2)



Borostyánnal belepett fatörzs




Sárga és zöld



Az út mentén tovább...



Terméssel



Színkavalkád (1)



Színkavalkád (2)



Színkavalkád (3)



Nyírfák



Nyugalom!
A fényképezést csupán csak hobbi szinten művelem. :)

Megjegyzések

  1. szia :-) jó fotókat készítettél, jó hogy megmutatod a mi kis településünket a blogon
    gyönyörű évszak az ősz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Márti! :)

      Örülök, hogy tetszenek a képek, főleg, hogy Te sokkal jobban fényképezel, mint én. Ez tőled nagy bók. :)

      Medgyes gyönyörű ilyenkor ősszel.

      Törlés

Megjegyzés küldése