Sztárban sztár - 2017 - 6. adás

Sziasztok! :)

Figyelem! Nem állok kapcsolatban a TV2-vel, semmi érdekem nem fűződik ennek a bejegyzésnek a megírásához. Csupán csak beszámolót írok a kedvenc műsoromról. Figyelem!

   Végre, végre végre, végre! :)
   Elöljáróban csak ennyi, gondolom mindenki tudja, hogy mire és kire gondolok, hiszen eddig sem titkoltam, hogy kit nem szeretnék látni már többet ebben a műsorban, most pedig bebizonyosodott, hogy nem minden a befolyás és a méltatlanul adott plusz pontok sorozata. 
   Most nagyon megkönnyebbültem. Ha Olivér esett volna ki, akkor jövő héten már nem néztem volna a műsort. Erre szerencsére nem fog sok kerülni.
A kép forrása

   Oláh Gergőt egyre jobban szeretem, komolyan. Nekem most volt benne valami elfojtott szexualitás, szóval nekem nagyon tetszett. Olivér szuper volt, bár néha kicsit túltolta. Bálint fantasztikus volt és ebben az is közrejátszott, hogy egy olyan dalt énekelt, amit egyszerűen imádok. Horváth Tamásnál egyáltalán nem értékelték, hogy olyan nyelven énekelt, amit eddig még hírből sem ismert. Szomorú.
   Veca most tényleg nagyon jól utánzott és énekelt, kicsit vicces is volt. Nekem ma érkezett meg igazán ebbe a műsorba.
A kép forrása


   Jocival nem vagyok elégedett. Tavaly Kefir volt már ebben a műsorban Szikora Robi és sokkal, de sokkal jobban hozta a karaktert. Hangilag és amúgy is.
   Viktor közel sem volt tökéletes, nőként nem állta meg a helyét, de ő legalább igyekezett és próbálta utánozni a hangot.
A kép forrása


   Kollányi Zsuzsi természetesen most sem volt jó, a saját hangján énekelt végig. Ennyi...

   Jövő héten végre közös produkciók is lesznek. Nagyon várom a megosztott fiú és lány csapatok bemutatását, főleg, hogy már csak egy lány van az egész mezőnyben. Hmmm. Biztosan érdekes lesz.

   A zsűrivel most még kimondottan elégedett voltam, de Majka és az igazságtalan felpontozások sorát egyszer s mindenkorra be kellene fejezni!

       A mai adás legjobbja: Ekanem Bálint, mint Elton John

       A legviccesebb: Király Viktor, mint Cyndi Lauper

      Akit nagyon lepontoztak, pedig nem érdemelte meg: Oláh Gergő, mint Billy Idol

      Aki a legkevésbé tetszett: Kollányi Zsuzsi, mint Sub Bass Monster

      A hét kiesője: Kollányi Zsuzsi, mint Sub Bass Monster
A kép forrása

Jövő vasárnap jövök majd megint. :)

Megjegyzések

  1. szia :-) jó hogy írsz a blogon a sztárban sztár műsorról
    Bálint eszméletlen jól énekelt, szerintem a legjobb volt a múltkori adásban.
    Kíváncsi vagyok hogy milyen produkciókat látunk a héten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Márti! :)

      Köszönöm a dicséretet, igyekszem tartalmas lenni, meg is lepődtem, hogy mennyien szeretik a Sztárban sztár bejegyzéseket. Legalábbis, az adatok alapján, mindig sokan megnézik, elolvassák. :)

      Nekem még mindig Olivér és Viktor a kedvenceim, de Bálint is szuper. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése