Kedvenc könyves zenéim - Amiket még nem olvastam

Sziasztok! :)

   Ha emlékeztek még, akkor a pár napja volt már egy hasonló bejegyzés ebben a témában. Akkor olyan könyvekről írtam, amiket már olvastam is és hoztam a hozzájuk kapcsolódó kedvenc, könyves zenéimet. A bejegyzést itt elolvashatjátok.
   Most azokat a könyveket szedtem össze, amiket sajnos még én sem olvastam, de filmben már láttam őket és voltak olyan zenék, amik  már akkor megfogtak.

Íme a lista:

1.
Lana Del Rey - Young and Beautiful



A könyv pedig: F. Scott Fitzgerald - A nagy Gatsby
Az 1920-as években játszódó történet, ami a titokzatos milliomos Jay Gatsby cseppet sem mindennapi életét és szerelmét mutatja be.



2.
Ellie Goulding - Still Falling For You



A könyv pedig: Helen Fielding - Bridget ​Jones babát vár
A Bridget Jones sorozat két és feledik része, amit az írónő tulajdonképpen a film megjelenését követően írt meg. Megismerhetjük mindenki kedvenc szinglijének gyermekáldással kapcsolatos kalandjait.



3. 
Ed Sheeran - I See Fire



A könyv pedig: J. R. R. Tolkien - A hobbit
A Gyűrűk ura trilógia előzménykötete, melyből - többek között - az is kiderül, hogy miként került az Egy Gyűrű Zsákos Bilbó tulajdonába.



4. 
Ed Sheeran - Photograph


A könyv pedig: Jojo Moyes - Mielőtt megismertelek
Szívbemarkoló történet a kelekótya, munkanélküli szépség és a mogorva, mozgássérült férfi szerelméről. A papírzsepi garantált!



5. 
Sia - Never Give Up



A könyv pedig: Saroo Brierley - Oroszlán
Történet egy indiai fiúról, akit örökbe fogadtak és egyszer csak eldöntötte, hogy megkeresi az igazi családját...

Nektek vannak még kedvenc, könyves zenéitek?
Írjátok meg nekem. :)

Megjegyzések

  1. szia :-) én imádom Ed Sheeran zenéit, és a mielőtt megismertelek egy remek könyv, nagy kedvencem :-) jó hogy megemlítetted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Márti! :)

      Remélem, hogy tetszeni fog majd ez a kis kikacsintás a kedvenc könyvedre. :)
      Igyekszem majd elolvasni a Mielőtt megismertelek-et, hiszen filmben nagyon tetszett. :)

      Ed Sheeran pedig annyira tehetséges énekes. (L)

      Törlés
  2. szia :-) remélem hogy tetszeni fog a mielőtt megismertelek, utána majd kölcsönadom a második részét is

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése