Halloween Book Tag - Második felvonás

Sziasztok! :)

   Október második hetében már volt egy hasonló Book Tag. Itt akár el is olvashatjátok a bejegyzést. :)
   A lényeg az, hogy most egy másik Halloween Book Tag kitöltésével jövök. Ezt a kérdéssort Lillsz blogján találtam, aki volt olyan kedves és megengedte, hogy kölcsönvegyem tőle.

Íme, itt vannak a válaszaim:

1. Kedvenc horror/thriller könyved
   Aki jobban ismer, az tudja, hogy kicsit sem vagyok oda a horror témájú könyvekért, de minap meglepő dologra akadtam rá a Molyon. Ki gondolta volna, hogy már 9! horror témájú könyvet olvastam?! Legalábbis a Moly szerint.
   Így hát ezek közül a kötetek közül választottam ki a kedvencemet, ami Madeleine Roux - A bolyongó lélek című könyve lett.

Kedvenc thrillereim, mert bizony három is van:

Amanda Stevens - A birodalom

Dan Brown - A Da Vinci-kód

Agatha Christie - Tíz kicsi néger




2. A legijesztőbb jelenet egy könyvben, amit valaha olvastál
   Előre leszögezem, hogy akkor még sokkal fiatalabb voltam, de nekem nagyon ijesztő volt, amikor a hatodik Harry Potter kötetben ( Harry Potter és a Félvér herceg) az első inferus kinyúl a vízből és megragadja Harry kezét...



3. Beöltöztél már/beöltöznél Halloween alkalmából valamelyik könyves karakternek?
   Pár éve, egy halloween-i bulin én voltam Alice Barrow a Hex Hall könyvekből.
   Tudjátok, Sophie gonosz, démonikus dédnagymamája, aki boszorkánynak adta ki magát és a bizalmába férkőzött.
   Igazából nem kellett hozzá sok minden. Egy méregzöld ruha, egy pár ijesztő színű kontaktlencse, óriási műkörmök és persze jól feltupíroztam a hajam. :)


4. Mit gondolsz, minek öltözne be a kedvenc szereplőd Halloweenkor?
   Mivel rengeteget olvasok, így nagyon sok szereplő tartozik a kedvenceim közé. Most mégis kiválasztottam egy karaktert.
   Finnick Odair-t Az éhezők viadala trilógiából, aki stílusosan, hűen önmagához és a körzetéhez, szerintem Poszeidón lenne, a tengerek ura a görög mitológiából. A háromágú szigonya már megvan hozzá... :)



5. Melyik a kedvenc horror-/thriller típusod?
   Mint említettem, tulajdonképpen ki nem állhatom a horrort, de thrillerben leginkább a csavaros, elgondolkodtató, meglepő, fordulatos eseményeket kedvelem.


6. Ha a könyvek olyan olcsóak lennének, mint a cukorkák, akkor melyik kötetet adnád oda a Trick or Treaterseknek?
   Mindenképpen azokat a köteteket adnám oda, amiket anno én is szívesen olvastam és ezért bátran ajánlom őket.
   Most azokat a kedvenceimet írom le, amiket én imádok, de nem olyan ismertek:

Christina Dodd - A sötétség örökösei sorozat

L. J. Smith - a Titkos kör trilógia 


7.  Mi a halloweeni olvasmánylistád?
   Nem szoktam külön tematikában olvasni. Nálam, ami jön és amihez kedvem van azt olvasom.  Nagyon remélem, hogy még ma megérkezik majd Jenny Han új könyve, az Utóirat: Még mindig szeretlek! mert azt már nagyon várom.


8. Miket ajánlasz halloweeni olvasásra?
Azért persze sok-sok könyvet ajánlok Halloween alkalmából. :) Ezekről már készítettem három bejegyzést a blogon. Nézzétek meg őket. :)




Megjegyzések

  1. szia :-) én tudom hogy nagyon nem szereted a horror témájú dolgokat de látod csak szeretsz ebben a műfajban könyveket :-) jó ötlet a Book Tag bejegyzés a blogon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Márti! :)

      Meglepődtem, hidd el nagyon is, amikor kiderült, hogy ennyi horrort olvastam már. Érdekes, de hát ez van.


      Jók ezek a Book Tag-ek, csak az a baj, hogy nekem sosem egy könyv jut eszembe, hanem legalább tíz és muszáj vagyok szelektálni közülük. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése