Halloween Book Tag - Első felvonás

Sziasztok! :)

   Amikor megnyitottam a blogot ígértem, hogy fogok feltenni és kitölteni Book Tag-et is. Mivel október van és közeleg a Halloween, gondoltam most egy ilyen témájú bejegyzéssel jövök.
   Ha minden jól megy, akkor október végén fogok hozni legalább egy - de lehet, hogy kettő - Halloween tematikájú könyvajánlót. Addig is, íme a Tag:

   Külön köszönöm a lehetőséget a Könyvvadászok blognak. :)


1. Fekete, háromlábú üstben fortyogó zöld trutyi, népszerű díszlet egy Halloween partyn, de dukál hozzá egy gonosz, bibircsókos banya is. - Egy könyv, amiben boszorkány szerepel. Nem gond, ha kedves és nincsenek bibircsókjai!

Rengeteg olyan könyvet olvasok, amikben szerepel legalább egy boszorkány, hiszen leginkább fantasy témájú köteteket szoktam olvasni, amikben nagy szerepet játszik a varázslat. Szóval ide rengeteg boszorkányt tudnék felsorolni, de kiválasztottam a Top 3-at.

1. Kendra, A szörnyszívű című könyvből. Író: Alex Flinn. Mert ő először gonosznak tűnik, ám hamar kiderül, hogy jóindulatú és kedves. Nem mindig a rossz szándék vezérli, inkább oktató célból teszi azt, amit.



2. Faye Chamberlain, A Titkos kör című trilógiából. Író: L. J. Smith. Faye igazából elég gonosz, rosszindulatú, manipulatív és számító, de valamiért kedvelem a karakterét, mert igazi egyéniség. Tipikus antihős.



3. Hermione Granger, a Harry Potter sorozatból. Író: J. K. Rowling.
Hermione karakterét szerintem senkinek sem kell bemutatni. Az ifjú boszorkány okos, végletekig hűséges barát, bátor, erős, karkán jellem, akire mindig lehet számítani.



2. A vámpírok báljáról elkóborolt, magányos alakok is feltűnnek ezen az éjszakán, talán még egy italra is meghívnak téged. Remélem, nem fokhagymás lángost vacsoráztál. Nem tenne jót a barátságotoknak. - Neked melyik a kedvenc vámpíros történeted, kivel koccintanál szívesen?

A kedvenc vámpíros történetem egyértelműen az Alkonyat-saga. Író: Stephenie Meyer.
Tudom sokak szemében nem is igazi vámpírok szerepelnek benne, de az én vérszegény horror ízlésemének tökéletesen megfelelnek. A kedvenc vámpírjaim is innen származnak:
Alice Cullen és Jasper Hale párosa, akiket egyszerűen imádok. Csakúgy, mint a gonosznak számító Volturi is.




3. Egy zombi még nem csinál apokalipszist, aggodalomra nincs okod! Felbukkanásának az oka, hogy ő is hivatalos a partyra. Neked ki szerepel a vendéglistádon?

Csupán egyetlen zombis könyvet olvastam, ennek pedig az az oka, hogy ki nem állhatom és gyűlölöm a zombikat. Brrrrrrr!
Az Eleven testek R-je viszont még tűrhető kategória, szóval őt választottam. Író: Isaac Marion.
R kivételes még a zombik között is, hiszen képes szerelmet érezni, ráadásul kimondottan önirónikus és vicces.


4. Azon pedig végképp ne lepődj meg, ha éppen egy vérfarkas/farkasember környékez meg. Ahol vámpírok vannak, ott nemsokára farkasok is tiszteletüket teszik. 

Nem igazán vagyok vérfarkas párti, szóval ide kimondottan nehéz volt választanom, de a voksomat végül Jasha Wilderre adtam le, aki tulajdonképpen nem is vérfarkas, csak egy átok miatt farkassá tud változni. Jasha A sötétség örökösi sorozatban szerepel. Író: Christina Dodd.
A férfi rendkívül karizmatikus, igazi vadállat, aki féltve őrzi a családi titkot és lángoló szenvedéllyel szereti Ann Smith-t. Nem mellesleg pedig, azt írják róla, hogy piszok jó az ágyban. Mit ne mondjak, az sem hátrány... :)

5. Ha egy szellem is részt vesz a partin, tuti, hogy haláli lesz! Melyik szellemet hívnád meg?

Ide most nem egy szellemet választottam, hanem egy halottlátót, aki A Sírkertek királynője sorozatból lehet nektek ismerős. Író: Amanda Stevens.
Amelia Gray kiskora óta látja a holtakat és meg is vannak a maga szabályai, hogy miért ne foglalkozzon velük. Amelia emellett temető restaurátor, ami szerintem egy nagyon izgalmas foglalkozás lehet. Szívesen kipróbálnám.
Amelia egy igazi bátor, belevaló nő, aki többek között gyilkossági ügyekben is nyomoz.

6. És te minek/kinek öltöznél? Melyik könyv szereplőjét személyesítenéd meg legszívesebben?

Idén most Queenie Goldstein lennék a Legendás állatok és megfigyelésükből. Író: J. K. Rowling.
Az amerikai boszorka hihetetlenül szimpatikus, bájos, kedves, ráadásául nagyon erős és stílusos is.
Pisti ( a barátom) meg lehetne Jacob Kowalski vagy egy cuki orrontó furkász is. :)

+1. Nincs Halloween horror nélkül. Mondj egy könyvet, ami félelmet keltett benned!

Ide az általam  nemrég olvasott könyv: A bolyongó lélek jutott az eszembe. Író: Madeleine Roux.
Szellemek, elmegyógyintézet, hipnózis, egy sorozatgyilkos, eltűnt személyek sora és lobotómia. Kiráz a hideg, mert amúgy kimondottan rühellem a horror műfajú könyveket, de ezt tiszta szívemből ajánlom.
Aztán eszembe jutott még Vérbe öltözött Anna és az Anna duológia is, Kendare Blake-től.
A két könyv ugyanis elég hasonló.


   A Tag-et bárki kitöltheti, most nem jelölök meg konkrét személyeket. Csupán annyit kérek, hogy szóljatok amikor kitöltöttétek, mert kíváncsi vagyok a válaszaitokra. :)

Megjegyzések