Októberi Book Haul és zárás

Sziasztok! :)

   Egy újabb hónap telt el és csak kapkodom a fejem, hiszen közben zajlik az élet az egyetemen is.

   Csodálatosan sokrétű a könyvtárosok munkája. Esküszöm, hogy nem gondoltam volna. :)
   Nem lesz sétagalopp az egyetem, de ha sikerülni fog, akkor szuper dolgoknak lehetek majd a részese.

   Most viszont inkább nézzük, hogy milyen könyveket szereztem a múlt hónapban.

   Októberben összesen 10 darab könyvet vettem/kaptam, amin tulajdonképpen meglepődtem, mert nem is tűnt olyan soknak. :)

Holly Black - A kegyetlen herceg
Tricia Levenseller - A kalózkirály lánya
Agatha Christie - Macska a galambok között
Melissa Albert - Mogyoróliget
Helen Pollard - Visszatérés a kis francia panzióba
W. Bruce Cameron - Egy ​kutya négy élete: Bailey
Erin Watt - Cifra palota
Karen M. McManus - Lehull a lepel
Agatha Christie - Halloween és halál
Hank Phillippi Ryan - A másik nő - Borzongató szeretetcsomag ajándékkönyv

   Mivel két kötelező egyetemi olvasmányra is sort kellett kerítenem, így nem mindegyik frissen szerzett példányra tudtam időt szakítani. :(


Olvasások és értékelések az általam olvasott könyvekről:

Könyvkritika: Nicolas Barreau - Álmaim asszonya és A világ végén megtalálsz

Könyvkritika: Holly Black - A kegyetlen herceg

Könyvkritika: Tricia Levenseller - A kalózkirály lánya

Könyvkritika: Agatha Christie - Macska a galambok között

Könyvkritika: Agatha Christie - Miért nem szóltak Evansnak?

Könyvkritika: Melissa Albert - Mogyoróliget

Könyvkritika: Erin Watt - Cifra palota

Könyvkritika: Karen M. McManus - Lehull a lepel

Könyvkritika: Agatha Christie - Halloween és halál

Egyéb:

 - Ebben a hónapban voltam egyszer  moziban is:

Filmajánló: Sötét folyosók

 - Valamint készítettem interjút pár családtagommal és ismerősömmel az olvasási szokásaikról:

Így olvasnak ők


A Top 3 legnépszerűbb bejegyzés a blogon:

1. Könyvkritika: Holly Black - A kegyetlen herceg

2.  Így olvasnak ők

3.  Részletes Könyves Tag


Megjegyzések