Könyvek, amiket már nagyon várok - 32. rész és 1/2 rész

Sziasztok! :)

   Az alábbi két könyvet néztem még ki magamnak a nyári megjelenések közül, szóval most ezeket mutatom be/meg nektek.

   Ti várjátok már valamelyiket, esetleg mindkettőt?

   A lista:

1. Amy Daws - Várj velem - A Várj velem sorozat első kötete
Fülszöveg:
Miért kérd kölcsön az összes ismerősöd autóját, hogy szervizbe vihesd?
A romantikusregény-író, Kate Smith írói válsága miatt egy sort sem képes írni. Ráadásul a nemzetközi sikert aratott erotikus Panzió-sorozata jogdíjának utolsó részleteit éli fel, így szinte bármire kész lenne azért, hogy újra megszállja az ihlet. Még arra is, hogy nap mint nap besurranjon egy autószerelő műhely ügyfélvárótermébe, ahol a szavak szabadon és perzselő forrósággal ömlenek, akárcsak az ingyen kávé.
Sikerül észrevétlennek maradnia egészen addig, míg a keménykötésű és jóképű autószerelőnek, Miles Hudsonnak fel nem tűnik a furcsa kis vörös lány, aki a személyzeti bejáraton át lopakodik ki és be.
A lány viszont túl izgalmasnak tűnik ahhoz, hogy csak úgy leleplezze. És Kate-nek is kapóra jön, hogy első kézből szerezhet információkat az új könyvötletéhez.
Üdítően szellemes és megkapó romantikus történet, a Passionflixen várható új film regényalapja.
Töltődj fel vele!


2. Pepper Winters - Pennyk - A Dollár sorozat első kötete
Fülszöveg:
Valamikor régen egy tizennyolc éves pszichológushallgató voltam.
Ma már egy férfi tulajdona vagyok.
Mióta két éve elraboltak és eladtak, zúzódások borítják a testemet. Némaságba burkolózva szenvedek, de nem vagyok hajlandó megtörni.
Nem és nem.
Egészen addig, míg meg nem ismerem Őt. Elder Prestet, az egyetlen embert, aki amikor rám nézett, tényleg engem látott. Az egyetlen embert, aki még a gazdámnál is kegyetlenebb. Olyan okokból akar engem, melyeket nem érthetek. Kibérel egy éjszakára, majd otthagy. Aztán visszatér. És onnantól fogva még bonyolultabbá válik az életem.
Egy elrabolt és eladott lány sokkoló és kegyetlen története.
Csak erős idegzetűeknek!

Megjegyzések