Midyear Book Freakout Tag

 Sziasztok! :)

   Ilyenkor nyáron nagyon népszerűek a féléves összegző könyves kérdőívek, így most én is egy ilyennel érkezem.

   Pár éve - még 2019-ben - töltöttem már ki egy hasonlót, amit itt tudtok elolvasni: (Kicsit több, mint) Féléves Könyves Book Tag

   Íme a lista:

1. Legjobb könyv eddig:
   Számomra idén eddig L. J. Shen - Fékezhetetlen ​vágy című kötete vitte a prímet. Nem vártam tőle sokat, pont ezért lepett meg annyira pozitívan. Egyszerűen imádtam. (L)

2. Eddigi legjobb folytatás:
   Habár azóta már a harmadik, befejező rész is megjelent, nekem mégis a második, A huszár volt a kedvencem a Skye Warren féle Endgame-trilógiából.

3. Új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnéd:
   Fiala Borcsa legújabb ifjúsági regénye A ​bodrogközi rém pontosan ilyen könyv. :)

4. A leginkább várt könyv a második félévből:
   Az eddigi felhozatal alapján Ali Hazelwood tollából A ​szerelem képlete. 

5. Legnagyobb csalódás:
   A fülszöveg alapján annyira mást vártam...

6. Legnagyobb meglepetés:
   Edgar Cantero - Kotnyeles ​kölykök című regénye régebben a radaromon volt, aztán a vegyes kritikák miatt mégsem olvastam el, de nemrég sor került rá és nagyon tetszett. 
7. Új kedvenc szerző:
   Lucy Strange eddig minden magyarul megjelent könyvét olvastam az idén és megszerettem a stílusát. 

8. Új könyves fellángolás:
   A rosszfiúk - könyvben - jöhetnek minden mennyiségben és Gabriel Miller nagyon rossz. ;)
9. Új kedvenc karakter:
   Willa Fernsby A nővérek átkából. 
   Bátor, céltudatos leányzó, akinek semmi és senki sem állhatott az útjába, hogy megkeresse az eltűnt nővérét.

10. Könyv, ami megríkatott:
   Leylah Attar - Papírhattyújának egyik jelenetén annyira izgultam, hogy amikor kiderült a fordulat, szó szerint sírtam az örömtől, a döbbenettől és a megkönnyebbüléstől.

11. Könyv, ami boldoggá tett:
   Freya Sampson - Az ​utolsó könyvtár című regénye boldoggá tett, mert egy hasonló élethelyzetről, valamint azonos munkáról szólt, mint amit most én is átélek és amiben én is benne vagyok, ám a vége reményteljesnek bizonyult.

12. Legszebb könyv, amit idén szereztél:
   Ide most többet is tudnék írni, de Agatha Christie gyűjteményes novelláskötetei kívül-belül is mindig csodaszépek.

13. Melyik könyvet szeretnéd mindenképp elolvasni még az év végéig?
   Magam sem értem, hogy miért, de ezer éve van már a Várólistámon Katherine Ardentől
A ​boszorkány éjszakája, vagyis Az Északi erdő legendájának befejező része.
   Jó lenne végre sort kerítenem rá.

14. Statisztika:
   Eddig hivatalosan 75 könyv, 19998 oldallal. 
   Elégedett vagyok. ;)

Megjegyzések