(Kicsit több, mint) Féléves Könyves Book Tag

Sziasztok! :)

   Elég régen volt már Book Tag és megláttam ezt a Molyon, így gondoltam én is kitöltöm.
   Mint látjátok ez egy féléves Book Tag, de még csak most jutottam el odáig, hogy összegezzem az évem eddigi köteteit, hiszen olvasási válságom volt, szóval nézzétek el nekem.

   Íme a lista:

2019-ben eddig 28 könyvet olvastam

1. Legjobb könyv, amit eddig 2019-ben olvastam 
   Közel sem hibátlan könyv, de pont akkor volt a tetőfokán a Stranger Things őrületem, - hála az új évadnak - így eddig ez a legemlékezetesebb kötet a számomra. :)



2. Legjobb folytatás, amit eddig 2019-ben olvastam 
   Bizalmatlan voltam a legújabb Vándorsólyom kisasszony gyermekei kötettel, de a félelmem alaptalannak bizonyult, mert legalább olyan jó volt, mint az első kötet. Imádtam.



3. Új megjelenés a várólistámon 
   Már A Lehull a lepel című krimit is szerettem, szóval izgatottan várom M. McManus legújabb magyarul megjelenő kötetét.



4. Legjobban várt megjelenés az év második felére 
   A legjobban viszont a fordított Alkonyat kötetet várom, mert már ideje lenne, hogy végre tényleg megjelenjen...



5. Legnagyobb csalódás 
   Pedig nagyon vártam, de a Veronai szerelmesek számomra nagy csalódás volt...:(



6. Legnagyobb meglepetés 
   Mindenképpen pozitív értelemben, a Bűntény a Dunán és Fiala Borcsa stílusa, munkássága, ami megfogott és alig várom, hogy visszavigyék végre a könyvtárba a Balatoni nyomozás című kötetét.



7. Kedvenc új író (debütáló vagy neked új) 
   Ő nem más, mint Mia Sheridan, akinek szintén megkapó, lehengerlő a stílusa. Választékosan, szépen fogalmaz és nagyon jól ábrázolja az emberi kapcsolatokat. Mindenképpen fogok még tőle olvasni.



8. Legújabb crush 
   Bűnös élvezet ez, de akkor is megnevezem Ryle Kincaid karakterét, mert őt imádtam, de összetörte a szívem. :(



9. Legújabb kedvenc karakter 
   Bizony mindannyian sokat tanulhatnánk tőle, ő pedig nem más, mint: Vladimir Duchamp a Bicebóca szívek egyik megkapó tinédzsere.



10.  Egy könyv, ami megríkatott 
   Julien Azoulay és halott feleségének írt megannyi szerelmes levelének megható története.



11. Egy könyv, ami boldoggá tett 
  Annyira régóta akartam már elolvasni egy igazi bestiáriumot, hogy ide most a Képzelt lények könyvét írom.



12. Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttam 
   Egyértelműen az Elveszett próféciák sorozat, melynek hatására aztán a könyvet is elolvastam.



13. Legszebb könyv, amit idén kaptam/vettem 
   Libri ajándékkártyán vásároltam, szóval számomra most a legszebb. (L)



14. Kedvenc értékelés, amit idén írtam 
   Hiszen az egyik kedvenc könyvemről van szó...



15.  Könyvek, amiket még ebben az évben el szeretnék olvasni 
   Ilyen sok van, de most leginkább a Vallomást szeretném elolvasni, amit már elő is jegyeztem a könyvtárban.
 

Megjegyzések