Könyvfesztivál 2022 - Képekben - 1. rész

 Sziasztok! :)

   A tegnapi nap folyamán voltunk fent a 27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon a Millenáris Parkban. :)

   Nem akarok sok szót ,,pazarolni", mert oldalakat írhatnék tele arról, hogy mennyire jól éreztük magunkat és mennyi szuper kötettel/élménnyel gazdagodtunk, ráadásul még az Álmok Álmodói 20 interakítv kiállítást is megnéztük.

   Röviden legyen elég annyi, hogy hajnali 4-kor keltünk, kocsival bementünk Békéscsabára, onnan pedig vonattal fel Budapestre, majd gyalog a Blaha Lujza térig és a 4-es, illetve 6-os villamosokkal a Mammut bevásárlóközpontig és szintén gyalog a helyszínekig.

   A 17:10-es vonattal indultunkk vissza és fáradtan, de boldogan este fél 9-re értünk haza.

   A képek pedig beszélnek helyettem is:




Nekem a Manó/Menő könyvek standja tetszett legjobban a Gyermekkönyvek részlegén. :) 

Az Országos Széchényi Könyvtár standjánál vettem egy könyvjelzőt, majd pedig megcsodáltam a La Fontaine összes meséi című bársonykötéses kiadást, ami illusztrált is. (1)

(2)

(3)

(4)


A Könyvmolyképző Kiadó gyerek standja. :) A felnőtt részt nem tudtam rendesen lefényképezni, mert állandóan óriási, kígyózó sorok voltak...

Gubanc a kedvenc StarCraft regényét írta fel a térképre, én pedig a Krumplihéjpite Irodalmi Társaságot és még Világirodalmi totót is töltöttünk ki. :)





A Harmat Kiadó standjánál befigyelnek a szebbnél-szebb Narnia krónikái kiadások. (L)






A Libertine csodaszép standja. :) Egyik nagy vágyam volt ide is eljutni.

Megjegyzések