Fall Fest 2022 - 7. rész: Őszi Book Tag a Molyról

 Sziasztok! :)
   Erre a könyves kérdőívre még a Molyon hívtak ki pár hete és pont aktuális, hogy kitöltsem.

   Nem volt eddig soha olyan Őszi Fesztivál, ahol ne lett volna legalább egy őszi témájú Book Tag és ez természetesen most is így lesz. ;)

   Az Őszi Fesztivál idei keretein belül pedig máris hozom a válaszaimat. 

   Fall Fest 2022 - 1. rész: Hangolódjunk az őszre 2022-ben is

   Fall Fest 2022 - 2. rész: Őszi dekoráció a szobámban - 1. felvonás

   Fall Fest 2022 - 3. rész: Őszi dekoráció a szobámban - 2. felvonás

   Fall Fest 2022 - 4. rész: The Cozy Autumn Book Tag

   Fall Fest 2022 - 5. rész: Őszi TBR listám (krimi- misztikus)

   Fall Fest 2022 - 6. rész: Őszi kézműves vásár képekben

   Íme:

1. Takaró – egy könyv, amivel szeretnél bekuckózni idén ősszel
   Sajnos nagyon fázós vagyok és szerintem hamar bejött a hűvös idő, közben meg is vagyok fázva, - jellemző - így már most bekuckóztam sok-sok kötettel, de ezekből külön kiemelem a 12 ​új Miss Marple-sztori című válogatást, amire nagyon kíváncsi vagyok és ami már most izgalmas, kuckózós, kellemesen borzongató, őszi és/vagy Gyilkos a házban sorozat ambient room zenékért kiáltós olvasásnak tűnik.


2. Borongós reggel – egy könyv, amihez néha túl fáradtnak érezted magad
   Mostanában sajnos minden kötethez fáradtank érzem magam, mert megint elhatalmasodott rajtam a vashiány, a magnéziumhiány és az őszi fáradtság is...
   Ám ha ezeket nem számolom és visszagondolok arra a kötetre/kötetekre, amiknek fárasztott mondjuk a tartalma vagy a szereplői, az igazából a komplett A Köd trilógiája volt Carlos Ruiz Zafóntól.
   Sajnos sokkal többet vártam tőle, az egész sorozattól.


3. Őszi levelek – egy könyv, amihez még sosem olvastál hasonlót
   Képregényt olvastam már természetesen, de Rachel Smythe - Olümposzi históriájához hasonlót talán még sosem.
   Szuperul ötvözi a görög mitológiát a mai modern elemekkel, az illusztráció, a színpompás rajzok, a karakterek színek szerinti ábrázolása pedig méltán egyedi.
   Fontos szerepet kapnak a mítoszok, a romantika, valamint a humor, a fantasy, illetve a társadalomkritika, sőt még egy picit az erotika is.


4. Évnyitó – egy könyv, aminek a borítója nagyon passzol a történetéhez
   Az idei évem kedvenc - történetileg is jó volt persze - borítója eddig A szőlő boszorkánya Luanne G. Smith-től.
   Minden rajta van, ami jelentős ebben a kötetben. A szőlő, az arany gyertyatartó, a szárított gyógynövények, a varázskönyv vagyis az Árnyak könyve, a zsebóra és a zöld levelek sora, a címet pedig mintha krétával írták volna.
   Roppant kifejező, igazi mestermű.


5. Új iskola – egy könyv a kedvenc kliséddel
   A sérült, domináns és kőgazdag rosszfiú, aki a lelke mélyén valójában jó. (L) 
   Ez a klisé néha az agyamra megy, de az Alvilági szerelem című történetben imádtam. *_*


6. Sütőtök – egy könyv, ami a leginkább tükrözi az ízlésedet
   Romantikus, drámai fordulatokkal és szórakoztató szócsatákkal teli, fülledt, izgató erotikus regény, amiben ráadásul mindkét főszereplő roppant kedvelhető karakter. I-MÁ-DOM. 
   Ilyen könyvet, még-még-még többet. 
   Mindig-mindenkor-mindenhol. ;)

   
7. Befőtt – egy könyv, amit megvettél, de már most tudod, hogy évekig nem fogod kinyitni
   Annyi jó kötet vár a polcomon, az őszre pedig még többet terveztem be a könyvtári kötetek közül, így a nyáron vásárolt, majd 3 hónapja a polcomon csücsülő Édes szívtipró biztosan nem most fog sorra kerülni nálam...
   Ha nem is évekig, de hónapokig tutira nem! :(


8. Rövidülő nappalok – egy rövid könyv
   Rövid, ám annál szórakoztatóbb és tartalmasabb kisregény Matt Haig - Az ​egér, akit Mikának hívnak című története.
   Jókat nevettem rajta, főleg az Igazmondó Glipmi rémesen igaz bölcsességein.
   Mika csupaszív kis egérke, őt is nagyon szerettem persze, ja és Villámot, no meg Nikolast. Igazából mindenkit, még a trollokat és Brittát is.
   Az illusztráció most is csodaszép és kifejező, pedig fekete-fehér rajzokról beszélünk.
   Felnőttnek és gyereknek egyaránt ajánlom, mert végtelenül vicces, tanulságos és szívmelengető. (L)


9. Temetőlátogatás – egy szellemes vagy zombis könyv
   Riley Sager - Várj, ​amíg sötét lesz című horrorisztikus krimijében talán mintha szellemek is lennének...többet nem is írok. ;) 
   Inkább mindenki olvassa el.


10. Jelmez – egy könyv, ami nem az volt, amire számítottál
   Mostanában szerencsére két ilyen kötet is volt. :)
   Ezektől nem vártam túl sokat, mégis mindkettőt imádtam. 

Megjegyzések