Könyvfesztivál 2022 - Képekben - 2. rész

 Sziasztok!

   Egy második képes beszámolóban folytatom a 27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválos élményeimet: 

   Íme: 
   Végül ezekkel a kötetekkel lettem gazdagabb a Könyvfesztiválon. *_*
   Tervezettek: A szerelem kémiája, Alvilági szerelem és a Layla.
   Maxim 2+1 akciós ingyen kötete a: Most te következel.
   Zsákbamacska könyvek: A Rózsa Vére (Maxim)
   Vágyom rád (Könyvmolyképző)
   +
   Stranger Things Book tok és sok-sok könyvjelző, beleolvasók és a többi.
Imádtam. :)

Ezt nagyon ötletesnek tartottam. :)

Lucinda Riley ruha (L)

A Felnőtt könyvek kiállítói közül számomra egyértelműen a XXI. Század Kiadó standja emelkedett ki. (1)

(2)

(3)

(4)







Könyvkötő úr korhű, korabeli ruhában. :)


A Főnix Könyvműhely standjánál magával a kiadó vezetőjével beszélgettünk a Pat Walsh féle  Crowfield-apátság sorozat várható sorsáról. Annyira jó volt. :) 

Közös kép Gubanccal. Még sok készült, de a többi vállalhatatlan...;)

Közös képek Edmonddal az egyik kedvenc booktuberemmel az Edmond Könyvkuckója csatornáról. Edmond nagyon kedves volt, közvetlen, én meg annyira zavarban voltam, hogy kicsit rosszul is lettem miután elváltunk egymástól...jellemző. :D







Megjegyzések