Minden napra egy Book Tag - hét: Tavaszi Book Tag

 Sziasztok! :)

   Érkezem a Minden napra egy Book Tag - hét következő felvonásával, ami az évszakhoz jól passzoló Tavaszi Book Tag címet viseli.

   Íme:

1. Tavasz: Egy könyv, amiről ez az évszak jut az eszedbe
   Mi más is lehetne, mint Frances Hodgson Burnett - A ​titkos kert, ami tele van virágokkal és erre az évszakra oly jellemző motívumokkal.


2. Szellő: Egy könyv, amely olyan könnyed, mint egy tavaszi szellő
   Bár télen és karácsony környéként játszódik, mégis jól passzol ide Rosie Blake - Hygge ​szerelem című regénye.


3. Napsugár: Egy történet/szereplő, ami/aki eszedbe jutva megmelengeti a szívedet
   Roppant aranyos kis történet, amivel gyorsan haladtam, olvastatta magát, főleg, hogy rövidke fejezetekből állt.
   Szívmelengető, tanulságos mese, az ifjúságnak és a felnőtteknek egyaránt ajánlom.


4. Ibolya: Egy lila színű borító
   Carolyn Keene - Éjfél ​lovasának titka, ami a Nancy Drew naplója sorozat harmadik kötete.


5. Rügy/hajtás: Egy könyv, ami annyira kezdetleges, hogy szíved szerint visszaküldenéd az írónak, hogy ezen még dolgozzon picit
   A mindössze 176 oldalas, hosszúra nyújtott bevezető – amit az írónő első résznek mert csúfolni – után azt gondoltam, hogy vár még valami jó.
   Gondolom le se kellene írnom, hogy a másik rész csupán csak azzal múlta felül az elsőt, hogy az már 232 oldal lett...


6. Virágok: Egy kedvenc virágos borító
   A könyv két különböző borítóval jelent meg idehaza. 
   Egy eredetivel, ami sötét tónusú és baljós érzetet kelt a halott kismadárral a középpontban. Én pontosan azért nem ezt vettem meg, mert nem bírtam nézni az ártatlan kis elpusztult állatot.
   Nekem a koponyás, virágos borítós kiadás van meg, ami a Könyvmolyképző sajátja és ami főleg a koponyával, ,,Lenni vagy nem lenni?" jól passzol a Shakespeare tematikához.
   Kicsit ijesztő, morbid, de attól még szép.

Megjegyzések