Kerítésszaggató Cottagecore Book Tag

 Sziasztok! :)

   A Molyon láttam ezt a cottagecore témájú könyves kérdőívet és úgy döntöttem, hogy tavasz alkalmából én is kitöltöm.
   A könyvek minden válaszomnál az idén olvasott kötetek közül kerültek ki.

   Íme a válaszaim:

1. Pörkölt fagyisdobozban: Egy könyv, ami nem azt adta, amire számítottál
   Sokkal többet vártam tőle, mivel egy könyvrajongó, könyvmoly lányról szól, de nekem valami mégis hiányzott belőle...
   Lassan haladtam vele, kicsit megkínlódtam az olvasásával.


2. Ágyas pálinka: Egy könyv, ami a moly.hu-n 80 vagy annál magasabb százalékon áll
   Jelenleg 93%-on áll Dr. Rita Santos - Pánik - Ismerd meg a félelmeidet, és szerezd vissza az életed! című könyve, aminek én is üriási hasznát vettem.
   Jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki ebben a betegségben szenved, mint én is.


3. Traktor: Egy könyv, aminek a borítóján dominál a zöld vagy a sárga szín
   A zöld és a sárga színek is dominálnak. ;)


4. Kakasszó: Egy könyv, ami miatt hajnalig fent maradtál
   Eddig az idei évem egyik nagy kedvence.


5. „Melyikőtök vezet?”: Egy népszerű könyv, amiből teljesen kimaradtál
   Ali Hazelwood - Eszméletlen ​szerelem című könyve rajta van a Kívnságlistámon és a Várólistámon is, de egyre inkább úgy érzem, hogy sosem fogom elolvasni...
   Szerintem nem nekem íródott.


6. Kovászos uborka: Egy könyv, amit napokra félreraktál
   Sokszor éreztem vontatottnak, így eléggé lassan haladtam vele.


7. Mamaféle barackbefőtt: Egy könyv, amit nem tudsz nem szeretni
   Az Örökösök viadala befejező része pontosan egy ilyen kötet.


8. Falusi esküvő: Egy könyv, amit a nagy híre/hypeja miatt olvastál el
   Imádom én is és sok mindenki más is. :)


9. Háziállatok: Egy könyv, amit nagyon szeretsz és többször olvastál
   Pont volt egy újrázásom ezzel a kötettel és persze AC számomra megunhatatlan.


10. Dunyha: Egy könyv, ami olyan, mint egy ölelés
   Ilyen volt számomra A ​Jane Austen társaság.

Megjegyzések

  1. Szia Klodette! :)

    'A Jane Austen Társaság'-át már én is el szeretném végre olvasni, mert pontosan úgy érzem, hogy egy hatalmas, meleg öleléssel zárna a karjaiba a történet. Magával a 'book tag'-gel én még személyszerint nem találkoztam, de most kedvet kaptam a kitöltésére is. Mindenképpen felírom magamnak, hogy el ne felejtsem.

    Üdv.: Virág

    Ui.: Molyon találkoztam a bejegyzésed linkjével. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Virág! :)

      Jó kitöltést a taghez. Küld majd el a linkjét vagy jelöld Molyon, mert szívesen elolvasnám. ;)

      A Jane Austen társaságot jó szívvel ajánlom és ha sorra keríted, akkor előre is kellemes olvasást kívánok hozzá. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése