Minden napra egy Book Tag - hét: Tündérmese Book Tag - 1. rész

 Sziasztok! :)

   Utolsó előtti felvonásához érkezett a Minden napra egy Book Tag - hét.
   A Tündérmese Book Taget a Pandalány olvas blogon találtam és két részletben töltöm ki.

   Íme:

1. Pinokkió – A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott 
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?
   Egy ideig ilyen volt az Asztal három főre című erotikus, poliamória központú kötet, de aztán beláttam, hogy kár szégyelni bármilyen olvasmányt is. :)


2. A Szépség és a Szörnyeteg – A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?
   Nekem régebbi kiadású Agatha Christie könyveim is vannak, antikvár példányok, amiknek a borítói sokszor kuszák és furcsák.
   Ilyen például az Öt kismalac kiadása is...


3. Hófehérke – Akire a szépségéért vadásztak
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?
   Ilyen volt legutóbb Katya Balen - Október, ​Október című kötete, aminek csodaszép, őszies hangulatú a borítója, de maga a történet is igazán különleges és csodálatosan egyedi.


4. Csipkerózsika – Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?
   Ilyen sok van, túl sok is, de most Juliet Ashton és Dawsey Adams párosát írom. (L)


5. A kis hableány – Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?
   A dark romance és a maffia románc nekem még mindig ilyen kirívó téma, amit pedig utoljára olvastam ilyen stílusban az a Nem vagyok a tulajdonod 1-2.


6. Hamupipőke – Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?
   Nálam egy jó kis Agatha Christie-vel sosem lehet mellélőni. ;)

Megjegyzések