Minden napra egy Book Tag - hét: Tündérmese Book Tag - 2. rész

 Sziasztok! :)

   Utolsó felvonásához érkezett a Minden napra egy Book Tag - hét.
   A Tündérmese Book Taget a Pandalány olvas blogon találtam és két részletben töltöttem ki.

   Íme a válaszaim:


7. Rapunzel – Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?
   Szeretem Jane Austent, de A ​mansfieldi kastély egyáltalán nem tetszett, igazi kínszenvedés volt számomra...:(


8. Aladdin – A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó „könyvkincs”, amit találtál? 
   Az Úrilányok nem gyilkolnak sorozat eddig magyarul megjelent két kötete pontosan ilyen volt.
   Igazi AC hangulatot hozott. :)


9. Alice Csodaországban – A lány, aki a nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?
   Most és mindig!
   Narnia krónikái. *_*


10. A békakirály – Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?
   A Molyos százalékok alapján nem sok jóra számítottam Paula Hawkins kisregényétől, de kellemes meglepetés ért.


11. Jancsi és Juliska – Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért? 
   Az Alkonyat-könyvekből imádom az egész Cullen családot és az ő furcsa ,,rokoni" kapcsolatukat, így hát megnevezem Edward és Alice, morózus báty-kelekótya kishúg párosát. (L)


12. Piroska – Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?
   Kicsit lassan haladtam vele, mert számomra sok helyen túlírtnak bizonyult, főleg valahol a felénél és itt többször letettem, szünetet tartottam, mert úgy éreztem, hogy nem fogom befejezni.
   

13. Rumpelstilskin – Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?
   Sokadjára is csak ismételni tudom önmagam, amikor leírom, hogy a Sírkertek Királynője sorozattal milyen méltatlanul elbánt az Athenaeum kiadó. :(

Megjegyzések