Kreatív és kézműves sarok: Wednesday színezőkönyv

 Sziasztok! :)

   A Könyvhétre sajnos nem jutottam ki, de a Wednesday színezőkönyvet végül így is-úgy is megvettem magamnak, mert nagyon szerettem volna elmerülni az Addams család különc lányának sötét világában. :)

   A színező természetesen olyan, mint amire számítottam, nem árul zsákbamacskát. 
   Kellően ijesztő, gótikus, morbid és itt-ott kicsit gusztustalan, szóval IMÁDOM. ;)

   Az a legjobb benne, hogy Wednesday haja már előre ki van színezve, így azt nem kell újra meg újra megcsinálni, ráadásul a ruhái színein sem kell sokat törni a fejem, mondjuk azért láthatjátok majd, hogy itt-ott csaltam picit a színekkel.

   A színező kivitelezése nagyon szuper, egy oldalas képekkel teli, nem zsúfolt és a képek jó nagyok, kidolgozottak, így kitűnően lehet őket színezni, ráadásul a lapok sem ütnek át.

   Íme az első pár elkészült kép:








Megjegyzések