Könyvkritika: Ana Huang - Twisted ​Love

Ana Huang
Twisted ​Love - Ava & Alex  (Twisted ​Love)
Twisted sorozat - Első rész
Magyar kiadás éve: 2023

Fülszöveg:
Egy ​repedés. Egy olvadás. És a szívében izzó tűz az egész világát felperzseli.
Alex Volkov igazi angyalarcú ördög, aki nem szabadulhat borzalmas múltjától. Egész életében egy rettenetes gyermekkori tragédia emléke kínozta, és miközben az üzleti életben elképesztő sikereket ért el, folyamatosan csak a bosszú járt a fejében. Nem sok ideje maradt a szív dolgaira. Amikor az élet úgy hozza, hogy neki kell vigyáznia a legjobb barátjának húgára, valami megmozdul a lelkében:
Ava Chen szabadlelkű fiatal lány, akit rémálmok gyötörnek, és akit egy olyan gyermekkor kísért, amelyre még csak emlékezni sem tud. De a fájdalmas múlt sem tudta megtörni: még mindig látja a szépséget a világban… és annak a férfinak a jeges külseje alatt is észreveszi az érző szívet, akit nem lenne szabad kívánnia.
A bátyja legjobb barátját.
A szomszédját.
Aki számára megváltás és végzet is egy személyben.
Az ő szerelmüknek nem lett volna szabad megtörténnie, mégis megtörtént. De olyan titkokat is a felszínre hozott, amelyek mindkettőjüket tönkretehetik, és persze mindent, ami fontos a számukra.

   Egy hirtelen, impulzív rendelés volt a Bookline-ról, ami még múlt pénteken vettem át a Libriben, ráadásul a Könyvheti újdonságokhoz tartozott, amit magamnak vettem magamtól. :)
   Őszintén mondom: Nem gondoltam volna, hogy ez a történet majd ennyire beszippant, ennyire elvarázsol és közben kicsit el is borzaszt.
   Természetesen IMÁDTAM és hiszitek vagy sem, de megint új Kedvencet avattam, ami mostanában nem olyan meglepő nálam, de örülök, hogy így alakult, mert ez azt jelenti, hogy bizony vannak még szuper jó könyvek. :)
   Már az első oldalak után teljesen berántott ez a sztori és egészen az utolsó oldalig nem eresztett.
   Beitta magát a lelkembe, a bőröm alá férkőzött, egyszerűen úgy éreztem miközben olvastam, hogy igazi mélységeket és magasságokat értem el, éltem át, pontosan a szereplőkkel együtt.
   Ez a regény egy végtelenül nyers, obszcén nyelvezettel teli, ami nem zavart, hiszen a káromkodások és a kötetlen szókimondás csak fokozta benne a megosztó hangulatot és persze az izgató erotikát.
   Az írónő nem riadt vissza a részletezésektől, valamint az erőszaktól, a gyilkosságtól és a fizikai bántalmazások leírásától sem.
   Nem győzöm hangsúlyozni, hogy a vad megfogalmazások egyszerűen totálisan beleillettek ebbe az egészbe, nem voltak zavaróak, inkább olyan magától értetődők.
   Szigorúan 18 éven felülieknek ajánlom!
   Az Ava és Alex között szépen-lassan kibontakozó kémia tagadhatatlanul jól működött, ők ketten mindenben  kiegészítették egymást, a szó minden értelmében egymásnak lettek teremtve.
   Izzott a levegő, forrt a vérük és a lapok is.
   Alex egy igazi rosszfiú, igen, abból a tipikusan klisés, bunkó, érzéketlen fajtából, főleg eleinte, aztán láthattuk, ahogy a Napsugár - ezt csak akkor fogjátok érteni, ha elolvastátok a könyvet - beférkőzött az acélkemény szívébe, lebontotta az évek során maga köré épített páncélt és végre mert lépni, érezni, nem csak a bosszúval foglalkozni.
   Avát nagyon szerettem. Ő egy kedves, életvidám, pozitív lány, aki eleinte naiv is, de Alexnek hála kinyílik, megismeri önmagát és a szexualitását, valamint túljut a pánikrohamain, a sötét múltján és túlnövi önmagát.
   Krimi szál, családi drámák, csalások, hazugságok és gyilkosságok árnyékolják be mindkettejük múltját és jelenét, szóval aki szereti a dark romance tematikát, annak jó szívvel ajánlom a Twisted Love-ot.
   Az erotika letaglózó, nem sok ilyen jelenet van benne, de amikor van, akkor az mindent visz. Izgató, szintén szókimondó, kicsit sokkoló, illetve cseppet sem mindennapi.
   Azt olvastam több helyen, hogy sokan kifogásolták Alex stílusát, azt, ahogyan szex közben Avával viselkedett, illetve beszélt, de számomra ez most nem verte ki a biztosítékot, sőt, valahol lelkem sötét mélyén még tetszett is. Tudom, tudom, ez most engem minősít. :P
   Izgatottan várom a folytatásokat. 
   Őszintén remélem, hogy meg fognak majd jelenni magyarul, hiszen mindenképpen érdekelne Bridget és Rhys, valamint Jules és Josh párosa is.
   Megkedveltem Ana Huang pörgős stílusát és szerettem, hogy mennyire jól átadta a különböző érzelmeket, legyenek azok pozitívak vagy éppen negatívak.
   Olvassátok!
   Pár szó a borítóról:  A borító az eredeti kiadás magyarosított változata és egyszerű, letisztult, nem az a tipikus borító, ami egy ilyen dark romance-hoz illene, ám ez egy kicsit sem baj.
   A kék és a fehér színek dominálnak, valamint a csillogás.

Megjegyzések