Boldog Születésnapot! Book Tag

Sziasztok! :)

   Pontosan ma van egy éve, hogy megnyitottam a blogot, szóval gondoltam kitöltöm a Boldog Születésnapot! Book Tag-et, amit a neten válogattam össze két hasonló témájú Book Tag-ből.

   Az eredeti bejegyzéseket itt és itt tudjátok elolvasni.

   Hálásan köszönöm nektek, hogy itt vagytok velem és olvassátok a blogomat. :)
   Mindig öröm számomra, amikor azt látom, hogy egy bejegyzés elnyerte a tetszéseteket.

   Kimondottan boldog vagyok, amikor találok hozzászólásokat is, hiszen a visszajelzésekből látom igazán, hogy miken kell változtatnom, esetleg javítanom.

   Igyekszem és megteszek minden tőlem telhetőt, hogy továbbra is hozzak nektek bejegyzéseket mindenféle könyves, néha nem könyves témában is.


1.  Torta
Egy könyv, amely nélkül nem létezhetsz
   Ide egy olyan könyvet választottam, amit ha anno soha nem vettem volna a kezembe, amit ha soha nem olvastam volna el, akkor nem lennék most itt, hiszen ez a kötet szerettette meg velem igazán az olvasást.
   Mert én bizony a Harry Potter sorozatból, a harmadik kötet olvastam először. ;)




2. Vendégek
Egy könyvsorozat, amelytől sokat kaptál
   Ide pedig az Alkonyat köteteket mondom, bár simán írhatnám a Harry Pottert is.
   Ám az Alkonyatnak hála kezdtem el nyitni más műfajok irányába, ráadásul az egész blogolás ötlete is annak köszönhető, hogy először volt egy Volturival foglalkozó fanfiction blogom.




3. Gyertyák
Egy könyvsorozat, rengeteg résszel
   Az egyik kedvenc könyvsorozatom, aminek igencsak sok része van, az a Narnia krónikái.




4. Dekoráció
Egy kívül gyönyörű könyv
   Természetesen belül is gyönyörű, de egyértelmű, hogy ide a Párválasztó köteteket mondom, hiszen azoknak a borítói egyszerűen lélegzetelállítóak.




5. Szülinapi ének
Egy könyv, amit nem terveztél elolvasni, de mégis elolvastad, mert ajánlották
   Szerencsére akadt sok-sok ilyen könyv, de ide a legutóbbi kedvencemet a Krumplihéjpite Irodalmi Társaságot írom, amit hálásan köszönök, hogy ajánlottak, mert minden pillanata aranyat ért.




6. Pezsgő
Egy édes könyv
   Kutyákkal és más állatokkal könnyen meg lehet fogni, szóval ide most az Egy kutya négy élete című regényt írom.



7. Születésnapi ajándék
Egy könyv, ami végül meglepett, mert nagyon szeretted
   Emlékszem magam is meglepődtem anno, hogy végül mennyire szerettem a Mara Dyer eszmélése című kötetet.





8. Boldog zene
Egy könyv, nagyon szép és emlékezetes idézetekkel
   Számomra a legtöbb és legemlékezetesebb igazság a Harry Potter kötetekben van.
   Az összesben, nem is tudnék kiemelni egyet sem, mert nincs olyan rész, amiben ne lenne legalább 8-10 darab emlékezetes idézet.




9. Egy évvel öregebb lettél...
Egy könyv, amit régebben olvastál, de most újra kellene, hiszen sokkal érettebb lettél
   Ide konkrét példát tudok mondani az Angyalok bukása című könyv kapcsán, amit évekkel később újra elolvastam, adtam neki még egy esélyt és most sokkal, de sokkal jobban tetszett, mint legutóbb.




10. Édes születésnapi emlékek
Egy könyv, ami boldoggá tett téged életed egy szomorú időszakában
   Az Obszidián, hiszen emlékszem, hogy Pistitől kaptam, amikor megtudtam, hogy újra előjött a jóindulatú daganatos megbetegedésem.

Megjegyzések