Paddington mesekönyvek ajánlója :)

 Sziasztok! :)

   Ismeritek a Paddington filmeket? Netán A Legsötétebb Peruból jött medve igaz történetét? A kettő persze - szinte - egy és ugyanaz, szóval biztosan tudjátok már, hogy miről beszélek.
   Elolvastam öt Paddington kötetet, így most ezekről hozok egy kis összegzőt, ajánlót.

   Íme:

1. Michael Bond - A ​medve, akit Paddingtonnak hívnak - A Legsötétebb Peruból jött medve igaz története
   Itthon voltam sajnos, beteg lettem és a leadták az első részt a tévében. Egyből kedvet kaptam hozzá. Nem érzem magam túl felnőttnek egy ilyen pompás mese elolvasásához. ;)
   Egyszerűen csodálatos kis mese, Paddington annyira édes. Kicsit butuska, kicsit ügyetlen, de képtelenség nem szeretni ezt a csacsi medvét. Nekem például sokkal jobban tetszik, mint a Micimackó.
   A Brown család, akárcsak maga Paddington maci, kicsit különcök, kicsit kilógnak a sorból, de pont ezért passzolnak ennyire egymáshoz.
   Vidám, kacagtató történet, mindenképpen folytatom.


2. Michael Bond - Paddington ​folytatja
   Paddington maci még mindig egy igazi csoda. Kezdem egyre jobban megkedvelni, mármint ha lehet még ezt fokozni.
   Kedvenceim a: Paddington, a detektív és a Paddington és a karácsonyi vásárlás. Ezek tetszettek a legjobban, mert hangulatosnak találtam őket.
   Mrs. Bird néha kicsit idegesített. Ő még Brownék furcsaságán is túltesz, nekem szegényke néhs túl sok.
   Paddington marmeládé függősége mindig vicces téma és megmosolyogtat, a film azon jelenete jut róla eszembe, ahol Mr. Brown nyíltan bevallja, hogy a maci marmeládé függő. :D


3. Michael Bond - Paddington ​besegít - A legsötétebb Peruból jött medve legújabb kalandjai
   Paddington segít? Inkább ne, bármilyen aranyos is. :)
   A mesékből kiderül, hogy ha Paddington segít abból csak a baj és a kalamajka lesz, amin mi olvasónk persze jót nevetünk.
   A kedvencem most a Paddington luxuskivitelben volt, azon nagyon jókat kacagtam, de persze azért a többi kis történet is mind-mind tetszett.
   Az illusztrációk még most, így három kötet után is nagyon szépek. Azok is megmosolyogtatnak.


4. Michael Bond - Minden ​lében Paddington
   Paddington pedig folytatja, akárcsak tettem én a Paddington történetek olvasásával. 
   Egyszerűen nem tudtam megunni őket. Annyira kacagtatóak, szívmelengetőek, viccesen ügyetlenek.
   Mármint Paddington az, nem pedig a mesék, mert azok még mindig egy csodásan és kelekótyán megírt hírközlésekre emlékeztetnek, melyben a maci már megint alkot valami újat. ;)
   Kedvenceim voltak: Paddington, a békebontó és Bonyodalmak a kincsesbarlangban, de persze a többit is imádtam.
   Nem akarok még elköszönni ettől a medvétől…


5. Michael Bond - Paddington, ​itt és most
   Paddington utolsó - hazai - nagy kalandjait tartalmazza ez a kötet és persze keserédes a búcsú. A marmeládé édes, a búcsú pedig oly keserű. :D
   Örülök, hogy elolvastam ezeket a meséket, mert még jobban a szívemhez nőtt ez a csodálatos, kelekótya kis maci. Nagy kedvencem volt a: Paddington érzelmi húrokat penget, de a többi kis történetet is szerettem.
   Nem éreztem határozott búcsúnak, főleg, hogy angolul vannak még kötetek…szóval mindent összevetve örülök és mosolygok.
   Jó szívvel fogom ajánlani a könyvtárban - ahol dolgozom - és persze a gyerekeknek, szülőknek is.

Magyarul még az alábbi két Paddington kötet jelent meg, de én ezeket már nem olvastam.

Megjegyzések