Fall Fest 2021 - 6. rész: Halloween este Book Tag

 Sziasztok! :)

   A blogon számtalan Halloween témájú Book Tag és bejegyzés volt már, hiszen nekem ez az egyik kedvenc ünnepem, hiába a sok rágalom és szidakozás, hogy az amerikaiaktól vettük át és a többi...

   A Molyon találtam most egy újabb Halloween központú könyves kérdőívet, ami pont passzol a hónaphoz és az Őszi fesztivál tematikámhoz is illik.

   Szóval csapjunk is bele:

1. Egy könyv, amiért ha nem is, de meghalnál --> ennek a kijelentésnek nem sok értelmét látom, már-már picit oximoron :D
   Szóval, igazából egy könyvért sem halnék meg, mert nekem az picit már túlzás lenne, de rugaszkodjunk el a valóságtól, hiszen a Halloween erre is alkalmas és akkor legyen az idei évem egyik nagy kedvence: L. A. Fiore - Savage ​– Fenevad - Lizzie Danton ébredése.


2. Egy könyv, ami hátborzongató volt
   Először olyan könyvet akartam írni, ami hátborzongatóan rossz volt, de inkább maradok egy jó kis thriller, pszicho-thriller vonalon tavalyról, mert alapjában véve nem sok ilyesztő könyvet olvasok.
   Colleen Hoover - Verity, aminek a legfőképpen a vége hátborzongató...


3. Egy író, akivel elmennék cukrot gyűjteni
   Legyen az új kedvencem, aki nem más, mint L. J. Shen, mert neki minden karaktere belevaló, így hát gondolom ő is ilyen vagy hasonló habitusú személyiség lehet, ergo vele biztosan szórakoztató lenne Csokit vagy csalunkat! játszani.


4. Egy könyv, ami annyira ijesztő volt, hogy nem tudtál aludni
   Madeleine Roux - A ​bolyongó lélek című könyvét egyetlen éjszaka leforgása alatt olvastam ki, mert annyira féltem tőle, hogy nem tudtam aludni.
   NAGYON IJESZTŐ és a folytatások is.
   Így utólag belegondolva egyáltalán nem nekem való volt ez a trilógia.


5. Vámpír, zombi, szellem, vagy vérfarkas?
   A valóságban egyik sem, köszönöm szépen. :D
   Könyvekben pedig a vámpír, mert a zombi így is-úgy is undorító és utálom. 
   A szellemektől félek, a vérfarkas szimplán nem érdekel, még a vámpírokban - néha! - van valami furcsán vonzó...habár pár napja fejeztem be a Drakulát és nem hagyott nyugodni, nyomasztott, de nem azért mert annyira leníyűgözőnek találtam, hanem mert sokszor unalmas volt, gyomorforgató és egyszerűen csak haladni akartam vele. 


6. Egy karakter, akivel szívesen bújnál jelmezbe, és ijesztgetnéd vele az embereket
   Xemerius, a kis vízköpő démon, Kerstin Gier -  Időtlen szerelem trilógiájából, hiszen neki a humora is első osztályú, rémisztgetni is szeret, én meg IMÁDOM őt. ;)


7. Egy olyan horror, krimi vagy thriller, amiben szívesen szerepeltél volna, segítettél volna a nyomozásba
   Horrorban tuti nem szerepelnék, még thrillerben sem, de bármelyik Agaatha Christie krimiben annál inkább. :)
   Hiszen tudjátok, hogy mennyire imádom AC világát.


8. Milyen fiúbarátod lenne, akivel a telihold alatt vérfarkassá változnál?
   Semmilyen és ez mégis milyen kérdés? :O
   Mármint ha lenne is fiú barátom, nem szeretnék vérfarkassá változni vele, inkább csak beszélgetni vagy bandázni egy jót, erre pedig szerintem tökéletes választás lenne Castiel, a kedvenc angyalom és Dean Winchester, de Sam nem, mert őt nem csípem! ;)



      


  
 

Megjegyzések