Kreatív és kézműves sarok: Egyszerű, de nagyszerű könyvjelzők a Praktika magazinból

 Sziasztok! :)

   Soha nem gondoltam volna, hogy valaha lesz még ilyen témájú bejegyzés a blogon, mert az utolsó alkalommal Frocliról készítettem fényképalbumot, rá pár napra pedig beteg lett, lebénult és végül el kellett altatni...tudjátok. :(

   Ez olyan mély és negatív nyomokat hagyott bennem, hogy megfogadtam: többet nem lesz Kreatív és kézműves sarok.

   Aztán a múlt héten, a Praktika magazin legújabb számában, mellékletként könyvjelzők voltak, amik hirtelen megihlettek, megtetszettek és a hétvégén gyorsan elkészítettem őket.

   Persze ne gondoljatok olyan nagy dologra, csupán csak kivágtam őket, majd színes lapokra és kartonokra ragasztottam azokat, hogy tartósabbak legyenek, de a képeken látni fogjátok.

   Íme:







Megjegyzések