Sorozat kibeszélő - Én vagyok Groot - Spoileres

  Sziasztok! :)

   Ez egy igen rövid bejegyzés lesz, elvégre maga a sorozat is mindössze öt részes, ráadásul a különböző részek hosszúságai olyan 3-4 perc között mozognak. :)
   Gyerekeknek, felnőtteknek és Marvel/MCU rajongóknak egyaránt jó szívvel ajánlom, mert vicces, szívmelengető és telis-tele van kikacsintásokkal, easter egg és fanservice utalásokkal.
   Tökéletes kikapcsolódás, rövid, ám annál tartalmasabb.
   A galaxis őrzői és a A galaxis őrzői vol. 2. között játszódik és Baby Groot gyermeki kalandjait követhetjük benne nyomon, olyan magától értetődő naivsággal, lelkesedéssel, őszinteséggel, ami eleve elvárható egy kiskorú egyéntől.
   Azt olvastam, hogy még maga James Gunn sem tudja biztosan, hogy ez az alkotás valóban az MCU hivatalos része avagy sem, de én mégis annak tekintem, főleg az utolsó részben, ahol Mordály is feltűnik és ahol Groot lerajzolja az egész csapatot, arra emlékezve, amikor megmentette őket az első film végén.
   Kedvenc részeim voltak, amikor Groot fürdőt vett és bebokrosodott, valamint amikor táncpárbajt vívott és amikor házat épített, de igazából az összes epizód különleges.
   Groot most is cuki, sokat nem mond, mármint persze rengeteget beszél, csak mi nem értjük...Thor biztosan simán lefordítaná nekünk ezt a pazar Én vagyok Groot szóáradatot. ;)
   Persze az események alakulásából simán le lehet vonni a következtetéseket, hogy mégis miket mondhat a picike, lehet tippelni, de ennyi.
   A látvány kicsit furcsa, mert elvileg valami újfajta technológiával készítették, ez leginkább Mordály esetében látszódik. Azt meg nem igazán tudtam kinézni, hogy a tusolóban Űrlord fürdene vagy Drax? Bár a szappan Draxé...
   Láthatunk több bolygót a galaxisban, sokféle érdekes lényt és persze az édes Groot csetléseit-botlásait, mindennapjait, az első lépéseit és a többi.
   Mivel eddig sikeres, mint minden MCU-hoz kötődő projekt, így valamikor a közeljövőben lesz még belőle 5 rész.
   Nézzétek meg nyugodtan, sok időt nem vesz el, ám felvidít, kikapcsol és pont ez a lényeg, ezért készítették.

Megjegyzések