Festőművészek Book Tag

 Sziasztok! :)

   A Molyon találtam ezt a könyves kérdőívet a Book Tag minden mennyiségben zónában és úgy döntöttem, hogy én is kitöltöm.
   Íme a válaszaim:

1. Salvador Dalí ~ Egy fura történet
   Vicces, de fura is, hiszen egy édes kutyus mesll nekünk a mindennapjairól Peter Mayle - Kutyaélet című könyvében.


2. Munkácsy Mihály ~ Egy magyar szerző műve
   Egyik kedvenc magyar ifjúsági regényeket is jegyző szerzőm, Fiala Borcsa és tőle a legutóbbi, tavalyi gyerekkönyv A bodrogközi rém.


3. Vincent Van Gogh ~ Egy könyv, amiben mentális betegséggel küzdő szereplő található
   Sarah Pinborough - Ne ​higgy a szemének! című regényében Adele és Rob is, mindketten mentális betegséggel küzködnek...


4. Leonardo Da Vinci ~ Mivel feltaláló volt, egy sci-fi könyv
   A Lorieni Krónikák els kötete, A negyedik Pittacus Lore tollából mind a mai napig az egyik kedvenc sci-fim.


5. Hieronymus Bosch ~ Mivel nagyon részletesek a képei, egy sok szálon futó történetet
   Éppen most olvastam ezt a könyvet és sok szálon futott, a jelenben és a múltban is, ráadásul több karakter szemszögéből.


6. Claude Monet ~ kellemes történet vagy kellemes csalódás
   Egyszerre volt kellemesen könnyed és romantikus történet, valamint kellemes csalódás is.


7. Edvard Munch ~ egy borzongató történet
   Ide legszívesebben az összes Riley Sager krimit felsorolnám, de közülük is nekem a legborzongatóbb az Egy ház a tónál volt. Brrr.


8. Henri de Toulouse-Lautrec ~ egy züllött történet
   Vad erotika, poliamória, egy titkos bűnbanda és a titokzatos Francia. 
   Kell ennél züllötteb könyv? :P


9. Pál László ~ egy méltatlanul mellőzött, kevésbé ismert történet
   Ha megannyi mellőzött, idehaza félbahagyott sorozat közül kellene választanom, hogy minek a folytatásit szeretném azonnal a kezemben tudni, akkor az a Sírkertek Királynője sorozat további részei lennének. :(


10. Gustav Klimt ~ egy csodás borító
   Idén eddig nekem ez a kedvenc borítóm. (L)

Megjegyzések