Tökéletes tavasz Book Tag

 Sziasztok! :)

   A BorkaReads youtube/booktube csatornán láttam ezt a könyves kérdőívet és úgy gondoltam, hogy én is kitöltöm, mert nagyon megtetszett.
   Íme a válaszaim:
 
 
 1. Bárhová nézel virágok nyílnak. Mutass egy könyvet, amit szerinted szeretni fogsz, és virágok vannak a borítóján!
   Régóta tervezem már elolvasni a Vanessa Len - Csak egy szörnyeteg című könyvét, mert szerintem tetszeni fog és ennek rózsák vannak a borítóján.

 
2. A tavasz a tökéletes időpont egy jó kis túrára. Mutass egy könyvet, amit utazás alatt olvastál/szeretnél olvasni!
   Régen sokat ingáztam, így ide milliónyi könyvet tudnék megnevezni. Legyen mondjuk A. M. Howell
A ​titkos csillagvizsgáló, mert emlékszem, hogy a nagy részét a vonaton olvastam ki.


3. Ki nem szereti a rövid tavaszi románcokat? Mutass egy könyvet, amiért rövid ideig odavoltál, aztán félretetted!
   Imádom Ana Huang Twisted sorozatát, de ,,hála" az olvasási válságomnak a Twisted Lies könyvben száz+ oldalig jutottam, majd félretettem és nem is fejeztem be. 
   Talán majd egyszer újra megpróbálom...


4. Mindenki szereti a frissen nyírt fű illatát, de nem hajnalban. Mutass egy könyvet, ami, ha emberi testet öltene, egy apuka lenne, aki hajnalban alvás helyett füvet nyír.
    Josephine Hart - Megsebezve című könyve pontosan ilyen volt nekem és a benne szereplő apuka egy igazi...............Na, szóval értitek.


5. Egy meglepetés zivatar talán elrontja a  kinti mókát, de ne aggódj, a nap újra felragyog! Mutass egy könyvet, ami nagyon elszomorított, de azért boldog véget ért.
   Lorelei Savaryn - Az ​elveszett színek kertje a gyászról szól, az elképzelhetetlen fájdalomról, de a vége mégis boldog és reményt ad.


6. Ez az az időszak az évben, amikor az állatok kinyújtóznak és felébrednek. Mutass egy könyvet, ami kirángatott az olvasási válságból!
   Azért itt-ott néha még rám tör az olvasási válság, de Lynn Painter - Újra ​meg újra könyve azért nagyon sokat segített.


7. A tanulók mindenhol fellélegeznek, hogy végre kicsit megszabadulnak a sulitól. Válassz egy könyvet, aminek a baráti társaságával eltöltenél egy tavaszi szünetet!
   Én most inkább egy helyet írok, - ahol eltölteném a tavaszi szünetem - nem pedig konkrét baráti társaságot ez a hely pedig a Hotel Magnifique.
 

8. A tavasz az újjászületésről és virágzásról szól. Válassz egy könyvet, ami fejlesztett téged!
    Linnea Dunne - Lagom - A svéd életstílus, amely kiegyensúlyozottá tesz fejlesztett sokat a lelkemen.


9. Egy piknik a parkban a tökéletes tavaszi program. Mutass egy könyvet, aminek a karaktere szerinted a legjobb piknik kosarat rakná össze!
   Gyűszű, a csodálatos egerentyű biztosan finomságokkal teli kosarat rakna össze a piknikre.


10. Sokaknak a tavasz az első felszabadulás a komor tél után. Válassz egy könyvet, ami a napfény megtestesítője!
   Thomas Montasser - A ​könyvtündérek klubja pontosan ilyen kötet. *_*

Megjegyzések