Cluedo karakterek montázsa

Sziasztok! :)

   Az idei évem sajnos úgy alakult, hogy végül sem a Könyvfesztiválra, sem a Könyvhétre nem jutottam el. :(
   Akartam írni egy jó kis élménybeszámolót a Könyvhétről, de mivel nem mentünk - közbe jöttek bizonyos dolgok - így összedobtam egy újabb, Cluedo témájú bejegyzést.

   Az előző, Cluedo-val kapcsolatos témákat itt tudjátok megnézni, elolvasni:

1. Cluedo Book Tag

2. 5 érdekesség a Cluedo társasjátékról amit talán még Te sem tudtál - 1. rész

3. 5 érdekesség a Cluedo társasjátékról amit talán még Te sem tudtál - 2. rész

   Egyébként ajánlom figyelmetekbe a mobilra is letölthető Cluedo alkalmazást, ami igaz, hogy 700 Ft, de a játék kedvelőinek és rajongóinak mindenképpen megéri, mert teljes élményt nyújt.
   Vigyázat: Függőséget okoz! Saját tapasztalatból mondom.

   Ebben a bejegyzésben a 6 legismertebb Cluedo karakterről készítettem montázst.
   Felhívnám a figyelmeteket, hogy nem vagyok valami nagy tehetséggel megáldott képszerkesztő, de igyekeztem a legjobbat kihozni magamból.
   Kérlek értékeljétek az igyekezetem, mert egy teljes napig keresgéltem és gyűjtögettem a képeket, majd kész logikai buktató volt összeilleszteni azokat egy egésszé. Sajnos nem is sikerült mindenhol maradéktalanul.
   

1. Dr. Orchid, a zseni
Titokzatos. Vakmerő.
Becsvágyó? Bűnős?



2. Green atya, az aranyifjú
Jóképű. Szellemes.
Engesztelhetetlen? Romlott?



3. Mrs. Peacock, a társasági asszony
Flörtölgető. Diszkrét.
Kapzsi? Fondorlatos?



4. Plum professzor, a szellem embere
Rettenthetetlen. Különc.
Megszállott? Paranoiás?



5. Miss Scarlett, a végzet asszonya
Gyönyörű. Csábító.
Kegyetlen? Manipulatív?



6. Mustard ezredes, az alfahím
Hazafi. Emberbarát.
Hazug? Önimádó?



Forrás: A karakterek jellemzőinek forrása a Hasbro által, 2015-ben  kiadott táblás társasjáték.

Megjegyzések