Fall Fest 2020 - 4. rész: Őszi olvasás Book Tag

 Sziasztok! :)

   Érkezem az Őszi Fesztivál következő részével, ami megint egy könyves témájú kérdőív. 
   A kérdések némelyikét kicsit megváltoztattam és itt-ott átírtam, ezt kérlek nézzétek el nekem.

   Az eddigi Fall Fest bejegyzések linkgyűjteménye:




   Az eredeti Book Tag forrása pedig: Books, Baking & Blogging

1. Melyik az a könyv, amit idén ősszel mindenképpen el akarsz olvasni?
   Az előző ilyen bejegyzésemben már említettem, hogy Halloween ünnepén a Hex - Egy boszorkány bosszúja című könyvet szeretném elolvasni, erre a kiadó eltolta a megjelenést decemberre...Inkább nem mondok semmit. Teljesen ,,logikus". :(
   Viszont találtam egy új kiszemeltet: Sawyer Bennett - A vadember című történetének személyében. Alig várom, hogy a kezeim közé kaparintsam.


2. Szeptember - általában - az iskolakezdésről emlékezetes. Melyik az a kötelező olvasmány, amit a legjobban szerettél és melyik az, amit a legkevésbé?
   Mindenképpen pozitív kötelező olvasmány élmény emlék számomra, A két Lotti Erich Kästner tollából, amit szívesen, jó kedvvel olvastam és ami teljesen lekötött.
   Totális szenvedés volt viszont Jókai Mór - A kőszívű ember fiai. Szégyen-nem szégyen, volt, hogy oldalakat lapoztam át egy huzamba, mert úgy éreztem, hogy nem bírom tovább...



3. Október - általában - Halloween ünnepéről emlékezetes. Melyik a kedvenc ijesztő könyved?
   Már biztosan tudjátok, hogy melyik a legkedvencebb ijesztő könyvem, hiszen számtalanszor leírtam már itt a blogon is. 
   Igen, jól gondoljátok. A birodalom Amanda Stevenstől. (L) Számomra örök szerelem az a könyv.


4. November - általában - az őszi örömtűz idejéről emlékezetes. Melyik az a könyv, ami a leginkább megfogott?
  Valaha? Hűha, ez az egyik legnehezebb kérdés.
   Mary Ann Shaffer és Annie Barrows közös levélregénye, a Krumplihéjpite ​Irodalmi Társaság, amit megint sokszor említettem már.


5. Melyik az a könyv, ami leginkább a komfortzónádban van? Ami a leginkább passzol hozzád?
   Ami olyan bohókás, olyan romantikus, olyan elvarázsolt és olyan különc is, mint én, az Nicolas Barreau könyve: A nő mosolya. :)


6. Válassz egy jó forró őszi italt és mellé egy jó kis könyvet!
   Egyértelműen az almás-fahéjas teát választom és mellé Az élet könyvét, amit már réges-régen el kellett volna olvasnom, de egyszerűen nincs most időm 574 oldalra...:(


7. Sorsolj fel pár olyan könyves tervet, amit mindenképpen idén ősszel szeretnél megvalósítani!
   Már most nagyon ráfeküdtem a szakdolgozatom írására, gyűjtöttem egy csomó szakirodalmat és ezeket bizony, mind-mind szeretném elolvasni. Drukkoljatok. 
   Első körben három könyvet is választottam Bárdos Józseftől, ezeket nemrég olvastam el. 

Megjegyzések