Fall Fest 2020 - 6. rész: Kedvenc, őszies hangulatú borítóim

 Sziasztok! :)

   Biztosan Ti is ismeritek azt a már-már közhelynek számító mondást, hogy: Egy kép néha többet mond ezer szónál…

   Ebben a bejegyzésemben viszont pontosan ezt fogom meglovagolni, hiszen a múlt héten őszies hangulatú történeteket mutattam be nektek, amik kedvesek a szívemnek és mindig segítenek ráhangolódni erre a csodálatos évszakra, most pedig csak szimplán bemutatok pár olyan borítót, amik szerintem teljes mértékben - szintén - ezt a célt szolgálják, ráadásul némelyikük  Halloween ünnepére is segít felkészülni.
   A könyveket két csoportra osztottam. Az első, amiket már én magam is olvastam és a második, amiket még nem, de mindenképpen el kellene és persze benne vannak a hosszú távú terveimben.

   Az eddigi Fall Fest bejegyzések linkgyűjteménye:

Megjegyzések

  1. Nagyon jó kis borítók, az Autumn Spice fel is keltette az érdeklődésemet :) Jó ez a sok őszi bejegyzés, nekem is ez a kedvenc évszakom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Avilda!

      Köszönöm szépen a pozitív visszajelzést. Szerintem az ősz a legjobb évszak. (L)

      A Rachel Griffits könyv ráadásul négy kötetes és mindegyik rész egy-egy évszakot ölel fel. Szuper lenne ha megjelenne egyszer magyarul is.

      Törlés

Megjegyzés küldése