Az én könyvesnaplóm kihívás 2023/2024 - 3. rész - Ősz

  Sziasztok! :)

   Az én könyvesnaplóm 2023/2024-es éves kihívását teljesítem.
   Most a 2023-as évem komplett Őszét mutatom be nektek egy kicsit részletesebben Az én könyvesnaplómon keresztül.



   Bocsi, de kimondottan csúnyán írok és van egy kis diszgráfiám is.

   Nézzétek:

Az Őszi szezonban is sikerült nagyon jó könyveket elolvasnom. Sok krimi került terítékre, valamint misztikus sztorik és pár romantikus/erotikus regény is.


Az Ősz maga ténylegesen az első narancssárga lapszélű oldalon kezdődik, méghozzá az Őszi könyves kihívással.
   Idén az öt Őszi könyves kihívásból mind az ötöt sikerült teljesítenem. :)
   Olvastam egy könyvet hulló falevelek alatt, elolvastam egy könyvet, aminek a címe két szóból állt, sorra került egy olyan kötet is aminek a boprítóján volt piros szín, olvastam a múltban (is) játszódó könyvet, valamint olvastam olyan szerzőtől egy könyvet, akitől előtte még sosem olvastam.


Idén ez az évszak 12 könyvet foglalt magába, de így is érdemes volt jól beosztani az oldalakat és azokat a könyveket beleírni, amik valóban tetszettek vagy valamiért nagyon különlegesnek bizonyultak. 
Az első ilyen őszi könyvem a: Titkok Könyvklubja volt.


Az utolsó pedig a: 13 perc.
   További bekerült kötetek: Bűnös szívünk mélyén, Só és bánat háza,  Alkony Motel,  A villa,  Az álláshirdetés, Hollow lányok, Baljós rajzok, Twisted Games, Fények a Szajnán és a Twisted Hate. 
Nem volt már hely sajnos, de ha lett volna, akkor biztosan bekerül: a Mennyei kísértés, az Elátkozott erdő, az Életrecept ​a Nightingale térről, az Őszi borzongás, a Ki volt az?, a Tanáromnak szeretettel, a Tiltott szerelem, a Sok jó ember, a Hercule ​Poirot csendes éje, a Gyilkosság ​a karácsonyi expresszen, A ​Tündérkirály rejtélye, az Egy ​kifogástalan gyilkosság, A ​szerelem elmélete, a Téli ​csillogás, a Madárkalitka ​könyvtár, illetve a Karácsonyi ​színjáték.

Megjegyzések