Az én könyvesnaplóm kihívás 2023/2024 - 2. rész - Nyár

  Sziasztok! :)

   Az én könyvesnaplóm 2023/2024-es éves kihívását teljesítem.
   Most a 2023-as évem komplett Nyarát mutatom be nektek egy kicsit részletesebben Az én könyvesnaplómon keresztül.



    Bocsi, de kimondottan csúnyán írok és van egy kis diszgráfiám is.

    Nézzétek:
A Nyár, akárcsak a Tavasz, nagyon jól indult és folytatódott, mert összesen 4 könyvet avattam új Kedvencemmé, ami nálam nagy szó, főleg, hogy az év elején még igen kemény olvasási válságom is volt.
Mostanában - lekopogom - igen jó könyvekhez van szerencsém. :)


                A Nyár maga ténylegesen az első zöld lapszélű oldalon kezdődik, méghozzá a Nyári könyves kihívással.
   Idén az öt Nyári könyves kihívásból mind az ötöt sikerült teljesítenem. :)
   Olvastam egy könyvet, aminek a címében szerepelt egy szín, aztán olvastam egy regényt, ami nyáron játszódott. Elolvastam egy magyar szerző művét és olvastam egy olyan könyvet, aminek a borítóján szerepelt egy növény. 
Hála a júniusban megtartott könyvtári nyári tábornak, sikerült olvasnom egy könyvet a vízparton is.


               Idén ez az évszak 12 könyvet foglalt magába, de így is érdemes volt jól beosztani az oldalakat és azokat a könyveket beleírni, amik valóban tetszettek vagy valamiért nagyon különlegesnek bizonyultak. 
Az első ilyen nyári könyvem a: Zárj minden ajtót! volt.


  Az utolsó pedig a: Régiségbolt ​a Royal Streeten.
   További bekerült kötetek: Egy ház a tónál, Twisted Love, Három lány, Akarsz velem játszani?, Vidrahold, Hópehely, Első osztályú gyilkosság, Jobb mint a filmeken, Aranykanál és a Szellemerdő.
   Nem volt már hely sajnos, de ha lett volna, akkor biztosan bekerül A ​föld nyelte el, a Vendéglista, a Vadászparti, a Kilenc levél, a Könnyű, mint a pehely, A színjáték, A kolostor, a Lovecraft antológia, valamint a két Ruth Hogan kötet.

Megjegyzések