Három 5 csillagos könyv, amit neked is el kell olvasnod!

 Sziasztok! :)

   A mai bejegyzésemben három olyan, mostanában olvasott könyvet hozok, amiket röviden és tömören: IMÁDTAM. :)
   Van köztük krimivel fűszerezett kísértethistória, fantasy és erotikus zsánerű kötet is.

   Olvassátok Ti is!

1. Simone St. James - Alkony ​Motel
   Egy olvasónk ajánlotta a könyvtárban és annyira jókat mondott róla, hogy gondoltam megpróbálkozom vele.
   Hű, de jól tettem, mert IMÁDTAM. :)
   A cselekmény két szálon futott, a múltban, 1982-ben és a jelenben 2017-ben. Valami fantasztikus volt követni, hogy a két szál végül hogyan érik össze és kapcsolódik egymáshoz.
   Egy kegyetlen sorozatgyilkos utáni hajszát követhettünk végig, meglepő végkifejlettel és sok-sok szellemmel.
   Szerintem ez egy nagyon jó könyv és az Agave azt válaszolta a kérdésemre, hogy fog majd érkezni az írónő másik könyve. Bármi jön is tőle, én az tuti, hogy el fogom olvasni.
   Kiváló krimi és hátborzongató kísértethistória egyvelege.
   Legtöbbször este olvastam és komolyan féltem. Kellemesen borzongtam, de amikor valami zörgést hallottam a házban, akkor megijedtem és csak úgy szökelltem a villanykapcsolók között. :D
   A szereplők szimpatikusak voltak, szépen ívelt karakterfejlődésen estek át, erős nőket mutatott be, főleg a 80-as években volt ez jelentős, amikor még annyira más volt a helyzet.
   Az igaz, hogy a gyilkos kiléte tulajdonképpen nem volt titok és nem okozott meglepetést, de itt inkább a nyomozáson volt a hangsúly, na meg az Alkony Motelben kísértő szellemeken.
   Az Alkony Motel…mit is írhatnék róla? Ha valóban létezne, akkor a lehető legmesszebb akarnék kerülni tőle, mert annyira nyomasztó és hideglelős egy hely.
   Az eredeti borító jobban tetszik, mert kifejezőbb, de a magyar is nagyon jó, mert szépen passzol a sztorihoz, csak ezt a rózsaszínes árnyalatot nem tudom hova tenni.
   AJÁNLOM, nem is kérdés, hogy kitűnő őszi és Halloween-i olvasmány. ;)


2. Erin A. Craig - Só és bánat háza
   Egy hirtelen ötlettől vezérelve kölcsönöztem ki a könyvtárból ezt a kötetet és annyira örülök neki, mert nagyon tetszett. :)
   Tudom, hogy mostanában sok kötethez ezt írom, de ez is tipikusan egy őszi, de leginkább Halloween-i olvasmány.
   Olvastam már régebben az Éjféli bál című, szintén Vörös pöttyös könyvet, de az nem igazán tetszett, nem is folytattam, de az első kötete ugyebár ugyanazon a mesén alapszik, mint ez. A széttáncolt cipellőkön.
   Annyi a különbség, hogy ez a sztori szuperül ki van dolgozva, sőt a legjobban a világfelépítés fogott meg benne. Egy igazán egyedi fantasy, dark fantasy világ, istenekkel és mágiával, átkokkal és
gyilkosságokkal megfűszerezve, valamint egy szimpatikus főhősnővel és annak titokzatos szerelmével.
   A romantika nem jelentős benne, de ami van az csodálatos és lírai.
   Végig voltak tippeim a valódi Gonosz kilétét illetően, de igazából azt találtam el, hogy ki kötött halálos alkut…
   Ijesztő volt, sokszor horrorszerű, izgalmas, letehetetlen és grandiózus.
   Tényleg nagyon tetszett, csak dicsérni tudom és biztos, hogy fogok belőle szerezni saját példányt.
   A borító annyira szuper, illik a történethez, ráadásul a cím is nagyon találó.
   A regény igazából kerek egész, lezárt, de közben lett folytatása, szóval remélem olvashatjuk majd azt is magyarul!


3. L. J. Shen - Mennyei ​kísértés
   A Mennyei kísértés egy mennyei könyv. :) Közhelyes vagyok? Tudom, nyugi.
   Az év eleje óta nem olvastam L. J. Shen könyvet, mert nem igazán kötöttek le a romantikus-erotikus műfajú könyvek, helyette inkább a krimikre szoktam rá.
   A Bostoni bikák befejező részét például még el sem olvastam…
   A lényeg mégis az, hogy itthon váratlanul a kezembe akadt ez a kötet és gondoltam miért ne kerítsek rá sort éppen most? Annyira jól tettem.
   Basszus, ez a könyv függőséget okoz, de jó értelemben.
   A szereplők megint élnek, lélegeznek és szinte lelépnek a lapokról. Az erotika fülledt és izgató, sőt igazából az egész könyv telies-tele van döggel, közben mégis lélekemelő és romantikus.
   A szócsaták Alex és Indigo között teljesen letaglóztak. Csatát vívtak ők egymással, de legfőképpen önmagukkal. 
   Alex a nagybetűs rosszfiú, mert borzasztó szemét és önző, meg egy rohadék, mégsem lehet rá haragudni…annyira.
   Indie pedig jó és tiszta, meg földhözragadt és ettől annyira emberi.
   Sok mindenről szól ez a könyv.
   Elsősorban a rock and roll életérzésről, aztán meg az újrakezdésről, a sokadik esélyekről, a megtisztulásról, önmagunk elfogadásáról, a tisztánlátásról, a szerelemről és igen, a szexről. A NAGYON mocskos szexről. :D
   A két főszereplő kapcsolata nem követendő példa, mérgezőek egymásnak. Főleg Alex Indie-nek, mégis van benne valami vonzó.
   Hű, rengeteg érzést kiváltott belőlem, igazi hullámvasút volt és ilyenkor újra és újra rájövök, hogy ezért szeretek és ezért érdemes L. J. Shen könyveket olvasni.
   A végén akkora fordulat van, akkora arculcsapás, amire egyáltalán nem számítottam.
   A borító most az egyszer tetszik, mert én Alexet olvasás közben pontosan így képzeltem el. *_*

Megjegyzések