Sorozat kibeszélő - Én vagyok Groot - Második évad - Spoileres

 Sziasztok! :)

   Ez egy igen rövid bejegyzés lesz, elvégre maga a sorozat is mindössze öt részes, ráadásul a különböző részek hosszúságai olyan 3-4 perc között mozognak. :)
   Őszintén bevallom és biztosan ti is észrevettétek, hogy a Titkos invázióról nem hoztam kibeszélőt, ennek pedig az az oka, hogy nem néztem meg.
   Utánaolvastam a tartalmának meg megnéztem pár spoileres összefoglalót róla és részemről igazából ennyi volt. Egyáltalán nem érdekelt, nem tudtam rávenni magam, még arra sem, hogy belenézzek.
   Az Én vagyok Groot második évada viszont érdekelt, mert már az első is annyira cuki volt, vicces és látványos, ez pedig most sem volt másképpen.
   Furcsa volt nézni azok után, hogy májusban hivatalosan is véget ért A galaxis őrzőinek első korszaka, Groot pedig közben teljesen felnőtt lett.
   Gyerekeknek, felnőtteknek és Marvel/MCU rajongóknak egyaránt jó szívvel ajánlom, mert vicces, szívmelengető és telis-tele van kikacsintásokkal, easter egg és fanservice utalásokkal.
   Tökéletes kikapcsolódás, rövid, ám annál tartalmasabb.
   Most is A galaxis őrzői és a A galaxis őrzői vol. 2. között játszódik és Baby Groot gyermeki kalandjait követhetjük benne nyomon, olyan magától értetődő naivsággal, lelkesedéssel, őszinteséggel, ami eleve elvárható egy kiskorú egyéntől.
   Azt olvastam, hogy még maga James Gunn sem tudja biztosan, hogy ez az alkotás valóban az MCU hivatalos része avagy sem, de én mégis annak tekintem.
   Láthattuk Groot-ot, ahogy lett egy új barátja, egy új orra és ahogy gyilkos hóembert épített vagy éppen mindent, de tényleg mindent megtett egy Arishem alakú jégkrémért.
   Személyesen most nem találkoztunk a többi őrzővel, de halhattuk Mordályt, valamint az utolsó részben magát a Figyelőt, akik végig narrálta az eseményeket Az éhezők viadala filmekből ismert Jeffrey Wright hangján.
     Láthatunk több bolygót a galaxisban, sokféle érdekes lényt és persze az édes Groot csetléseit-botlásait, mindennapjait.
   Nézzétek meg nyugodtan, sok időt nem vesz el, ám felvidít, kikapcsol és pont ez a lényeg, ezért készítették.

Megjegyzések