2022 Kedvencei Book Tag

 Sziasztok! :)

   A Molyon hívtak ki erre a könyves kérdőívre és habár volt már egy hasonló összegzőm, azért ezt is kitöltöm, mert vannak benne újdonságok.

   Az év könyves legjei - 2022

   Íme a válaszaim:

1. Melyik volt a kedvenc könyved 2022-ben?
   Már az éves összegzőmnél sem tudtam konkrét címet választani, több kötetet soroltam fel, de ide most mégis egyetlen könyvet írok, ez pedig Pepper Winterstől a Pennyk.


2. Ki volt a kedvenc íród 2022-ben?
   Lucy Strange. :)


3. Ki volt a kedvenc női (fő)szereplőd 2022-ben?
Tasmin Blythe/Pimlico a Pennykből, mert ez a lány bátor, okos, kitartó és kibírt minden rosszat ami egy nővel történhetett...le a kalappal előtte.


4. Ki volt a kedvenc férfi (fő)szereplőd 2022-ben?
   Az ő ,,párja", egyben megmentője és a végzete, Elder Prest.


5. Melyik volt a kedvenc könyves helyszíned 2022-ben, ahová szívesen visszatérnél?
   Az Olümposzi história modern görög mitológiai világába bármikor szívesen visszatérnék.


6. Melyik volt a kedvenc könyvborítód 2022-ben?
   Ide is többet írtam a saját összegzőmben, de ha csak egyet választhatok akkor az A szőlő boszorkányának borítója Luanne G. Smith tollából.


7. Melyik könyv volt rád olyan nagy hatással, hogy legszívesebben mindenkinek ajánlanád elolvasásra?
   Ide legszívesebben megint a Pennyket írnám, de nem szeretem magamat ismételni, úgyhogy legyen a Heidi Swaintől A ​napsütötte Nightingale tér.


8. Könyvek, amik legkevésbé nyerték el a tetszésedet?
   A Kárhozottak királynője sorozat első és második része...borzalmas volt mindkét kötet.


9. Kedvenc nonfiction 2022-ben?
   Szerettem volna belevágni valami új hobbiba, de végül rájöttem, hogy a makramé nem nekem való. :(
   Azért ezt a könyvet átolvasgattam, megnézegettem, mert csodaszép, kreatív tippek vannak benne.
   Nekem túl bonyolult, nem jó a logikám ezekhez a csomókhoz…Nem látom át őket, nem találom bennük a rendszert.
   A könyv viszont tényleg igényes, mesés fényképekkel és a makramé szakértő olvasók szerint szuper ötletekkel teli.

Megjegyzések