A Leviter kiadó színezőkönyvei - Ajánló

 Sziasztok! :)

   Már biztosan tudjátok és sokan olvastátok, hogy november közepétől december közepéig kórházban voltam Poszt-Covid idegösszeomlással. :( 
   Még most is lábadozom, mert ez egy hosszú folyamat lesz, végtelen sok türelmet és bátorságot igényelve.

   A foglalkoztatóban - többek között - színterápián vettem részt, így természetesen sokat színeztem, aztán édesapámtól megkaptam ajándéka - először - a Leviter kiadó Szeretet, öröm boldogság című színezőjét, amit szinte teljesen kiszíneztem és ezekről hoztam is összegzőket.



   Utána - szintén édesapámtól - kaptam ajándékba a Kutyák és Mandalák színezőkönyveket, majd a családtól együtt a Macskaélet, a Bölcs baglyok, az Élő természet és a Lepkék címűeket, valamint páromtól sok-sok színes ceruzát.

   Ezekről hozok most egy kis összegzőt és ajánlom jó szívvel a figyelmetekbe ezeket a nagyszerű terápiás, gyógyító, stresszoldó foglalkoztatókönyveket, melyek kortól, nemtől függetlenül segíthetnek a hasonló cipőben járó betegeknek.

   ,,Feledkezz meg egy időre a hétköznapok gondjairól: nyugtasd meg magad, engedd el az aggódást, nyerj új erőt és álmodozz egy kicsit. Nincsenek szabályok – elég csak egy ceruzát vagy filctollat kézbe venned és hagynod, hogy a fantáziád vezessen. Akár már napi 10 perc színezés is elég lehet ahhoz, hogy pótold az elveszett energiád, visszanyerd lelki egyensúlyod és csökkentsd a stressz-szinted. Láss hozzá még ma!" 






Megjegyzések