Könyvkritika: L. J. Shen - A ​szörnyeteg

L. J. Shen
A szörnyeteg  (The Monster)
Bostoni bikák sorozat - Harmadik rész
Magyar kiadás éve: 2022

Fülszöveg:
Talán mindig is az volt a sorsom, hogy beleszeressek egy szörnyetegbe. Míg a többi kisgyerek nem mert elaludni a szekrényében lakó, éles fogú rémtől, én alig vártam, hogy láthassam az enyémet. Szerettem volna megetetni, megszelídíteni, megérteni.
Most pedig itt az igazi fenevad.
Sam és én csak a sötétség leple alatt szerethetjük egymást. Amint a történetünk napvilágot lát, és lehull a lepel az igazságról, nekem kell véget vetnem az egésznek.
A nevem Aisling Fitzpatrick, és tartozom egy vallomással.
Nem Sam Brennan az egyetlen szörnyeteg ebben a történetben.

   Az előző két kötetről írt értékeléseimet, kritikáimat ezen a két linken tudjátok elolvasni: Könyvkritika: L. J. Shen - A ​szívtipró és Könyvkritika: L. J. Shen - A ​szégyentelen
   Nem úgy haladtam ezzel a regénnyel, mint ahogy szerettem volna, mert olvasási válságom lett, de picit megerőltettem magam és aztán már szárnyaltam. ;)
   Ez volt a 2023-as évem első olvasmánya, így mindenképpen emlékezetes marad.
   L. J. Shen az egyik kedvenc íróm, szóval sokat vártam, mint mindig és lényegében hozta azt, amit már megszoktam tőle. Ettől függetlenül a sorozat részei közül ez tetszett a legkevésbé.
   Jól kidolgozott karakterek, szuperül működő kémia, igazi dark romance, szókimondás, vad erotika és némi romantika jellemezte ezt az egészet.
   Sam és Aisling kapcsolata is jól meg lett alapozva, már gyerekkoruktól kezdve, ezt a dolgot mindig szépen ábrázolja a szerző. Valamiféle elemi erő lappang ezekben az emberekben, ami már azelőtt összehozza, összeköti őket, hogy ők maguk sejtenének bármit is.
   Volt itt amúgy minden. Rengeteg káromkodás, túlságosan is nyílt, csúnya, obszcén beszéd, gyilkosság, fenyegetés, emberrablás, szerencsejáték és még sorolhatnám. Ízig-vérig maffiarománc, hiszen Sam Troy Brennan nevelt fia, lémnyegében az utóda.
   L. J. Shen azon ritka szerzők egyike, aki képes elhitetni velem a lehetetlent, átélni az elképzelhetetlent, valóra váltani az álmokat. 
   Ezért is szeretem őt annyira, pedig egy idő után nem nehéz észrevenni, hogy az általa írt regények túlságosan is hasonlóak, már-már ugyanazokra a klisékre épülnek.
   Sam egy igazi macsó, aki után még az FBI is körözést adott ki, ám mégsem tudják soha elkapni. Sokszor káromkodik, megalázza Aislinget, játszadozik vele, már-már az őrületbe kergeti. Nem éppen követendő példa egyetlen férfi számára sem, ám mégis van benne valami veszélyesen vonzó.
A kép forrása: Pinterest
   Ash először naiv és mindent megadna, mindent feladna ezért a férfiért, még önmagát is, ám aztán szépen-lassan rájön, hogy jóval többet érdemel.
   Kettejük kapcsolata tipikusan Se veled, se nélküled! Gyűlöllek, de mégis szeretlek! 
   Folyamatosan bántják egymást, képtelenek rendesen együtt lenni, mérgezőek, mégis, valami kicsit beteges, gyerekes és furcsa, elfuserált módon, de szeretik a másikat.
   A valóságban nem illenének össze, főleg, hogy Aisling orvos, Sam pedig bűnöző, aki könnyedén, hidegvérrel öl.
    Az erotika a tetőfokára hágott. Nem volt sok szexjelenet, az a kevés viszont totálisan levett a lábamról, izgatóan hatott, megdöbbentett.
   Kiknek ajánlom? Shen fanoknak kötelező, a Bostoni bikák sorozat rajongóinak szintén, akik olvasták és szerették a Sparrowt úgyszintén.
   Pár szó a borítóról:  A borító az eredeti kiadás magyarosított változata, amin Sam Brennan jobb oldali profilját láthatjuk, valamiféle célkeresztben.
A kép forrása: Pinterest

Megjegyzések