Az én könyvlistám - 1. rész

 Sziasztok! :)

   A Molyon és a Booktube felületein láttam, hogy sokan megneveztek egy bizonyos könyves listát olyan kötetekről, amik nagy hatással voltak az eddigi életükre. 

   Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 3. rész - Ősz bejegyzésemben felsoroltam már 10 ilyen kötetet, most pedig kicsit bővebben is belemegyek, hogy miért is emlékezetesek számomra ezek a regények.

   Két felvonásban fogom hozni.

   Íme:

1. J. K. Rowling - Harry Potter és az azkabani fogoly
   Az első könyv volt, amit magamtól olvastam el. 
   Természetesen azonnal berántott és attól kezdve imádtam olvasni. :) 
   Nagyapámtól kaptam ajándékba.


2. Neil Gaiman - Csillagpor
   Az első olyan könyvem volt, ami inkább felnőtteknek íródott, de én akkor is elolvastam, pedig még fiatal voltam. 
   Először a filmet láttam, amit imádtam, így nem volt kérdés, hogy elolvasom-e a könyvet?!
   Édesanyámtól kaptam ajándékba.


3. Stephenie Meyer - Alkonyat
   Láttam az előzetest és azonnal magával ragadt, így gyorsan megvettem a könyvet, hogy mire beülök a moziba, már tisztában legyek a cselekménnyel. 
   Ez volt az első könyv, amit magamnak vettem, saját pénzből és nem mástól kaptam, valamint az első ténylegesen romantikus és egyben vámpíros könyvem is.


4. Mary Ann Shaffer és Annie Barrows - Krumplihéjpite ​Irodalmi Társaság
   Első levélregényem volt és mind a mai napig ez a fő-fő-fő kiemelkedő könyvem. 
   Óriási kedvencem és mindenkinek jó szívvel ajánlom, mert egy csodálatos, tanulságos, humoros és egyben végtelenül megrázó sztori.


5. Suzanne Collins - Futótűz
   Az első disztópikus témájú regény volt nálam a trilógia első kötete, a második, a Futótűz, pedig még emlékezetesebb a számomra, hála az első számú, kedvenc férfi szereplőmnek Finnicknek.

Megjegyzések